رضایا هم به اجرای ژوله واکنش نشان داد

پس از واکنش امیر تتلو، رضایا دیگر خواننده‌ای که ژوله در استندآپش با او شوخی کرده بود نیز به این اجرا واکنش نشان داد.

کد خبر : ۴۰۴۶
بازدید : ۳۰۷۲
پس از واکنش امیر تتلو، رضایا دیگر خواننده‌ای که ژوله در استندآپش با او شوخی کرده بود نیز به این اجرا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله شب گذشته در بخشی از استندآپی که اجرا کرد، با امیرتتلو و رضایا دو خواننده‌ی زیرزمینی شوخی کرد. امیرتتلو ساعتی پس از این اجرا به این واکنش نشان داد. رضایا نیز با انتشار پستی نظر خود را در اینباره اعلام کرد. اما با لحنی متفاوت نسبت به تتلو.

امیررضا طاری معروف به رضایا با انتشار تصویری از ژوله در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

«جناب آقای امیرمهدی عزیز یا همون كاراكتر ( ژوله ) خيلى لطف كردن تو برنامه خندوانه اسم منو آوردن.واسه من كه خودم طرفدار اين برنامه هستم باعث افتخاره كه اسمم تو اين برنامه گفته شد.اين دوستان واسه شادى شما زحمت ميكشن پس لطفا دنبال حاشيه و جنگ نباشيد.از خدا ميخوام روزى كه من و بقيه دوستانم مجوز بگيريم و بتونيم به صورت رسمى به شما خدمت كنيم.شب خوش»

اما ژوله نیز با انتشار متن زیر به این خواننده پاسخ داد:

«رضایا عزیزم دوست خوب.پسر محجوب عزيز. ممنونم از سعه صدرت.از ميزان درك و فهمت از مفهوم طنز و كمدي. ممنونم از اين برخورد دوستانه و بزرگوارانه ت با شوخي كوچيكي كه از كنارت رد شد.

ما براي اوردن لبخند و بيشتر كردن دوستي ها و كم كردن از تنش ها و استرس ها و دعوا ها و قيل و قال ها تو خندوانه دور هم جمع شديم. همه اون چيزهايي كه آرزوي تو و هنرت هم هست...روي ماهتو ميبوسم و آرزو ميكنم به زودي زود با رفع همه موانع صداي خودتون رو به گوش دوستداراتون برسونيد.مخلصيم.يا علي.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید