آیا دینو دوباره زنده می‌شود؟

آیا دینو دوباره زنده می‌شود؟

دیران فراری برای تولید دینو مصمم هستند اما می‌ترسند تولید یک خودروی ورزشی ارزان از اعتبار و ارزش این برند بکاهد و شرکت را با افت ارزش مواجه کند. سرجیو مارچیونه مدیرعامل فراری عقیده دارد ایده تولید دینو هنوز کامل نیست و ممکن است تولید این خودرو وجهه فراری را مخدوش کند چرا که توانایی عمومی برای خرید فراری یک فاجعه است!

کد خبر : ۴۱۵۲۴
بازدید : ۲۱۰۸
فرادید | جدیدترین اخبار از درون کمپانی مشهور فراری حکایت از استیصال و درماندگی این شرکت ایتالیایی درباره ساخت مدل کاملا جدید دینو دارد که قرار است با الهام از مدل 488 جی‌تی‌بی با یک موتور شش سیلندر تولید شود. این خودرو که قرار است در رنج قیمتی پایین تر همانند یک زیر برند ارزان عمل کند، مدت‌هاست از سوی فراری برای تولید انتخاب شده اما فعلا از مونتاژ آن خبری به گوش نرسیده است. موتورترند امروز در گزارشی از آخرین وضعیت مدل دینو، از تردیدی خبر داده که مدیریت برند فراری در خصوص تولید مدل دینو با آن مواجه است.
آیا دینو دوباره زنده می‌شود؟
به گزارش فرادید، در واقع مدیران فراری برای تولید دینو مصمم هستند اما می‌ترسند تولید یک خودروی ورزشی ارزان از اعتبار و ارزش این برند بکاهد و شرکت را با افت ارزش مواجه کند. سرجیو مارچیونه مدیرعامل فراری عقیده دارد ایده تولید دینو هنوز کامل نیست و ممکن است تولید این خودرو وجهه فراری را مخدوش کند چرا که توانایی عمومی برای خرید فراری یک فاجعه است! در عین حال مارچیونه می‌پذیرد که فراری برای جذب خریداران عمدتا جوان در بازارهای نوظهوری مثل بازارهای آسیایی لازم است یک مدل ورزشی مناسب تولید کند که محدوده خرید بیشتری را در بر گیرد. فراری این بین تلاش دارد به جای کاهش قیمت محصولاتش همچنان روی نحوه پرداخت و در عین حال ارزش‌های سنتی برند فراری مثل طراحی، صدای موتور و عملکرد فنی خودروهایش تمرکز کند.
آیا دینو دوباره زنده می‌شود؟
با وجود این همه مشکلات بر سر راه تولید مدل دینو، فراری اما علاقه خود به تولید یک خودروی شاسی بلند اسپورت را پنهان نمی‌کند و مارکیونه نیز اخیرا اعلام کرده احتمالا فراری این خودرو را می‌سازد. در واقع طبق شنیده‌ها تا اوایل سال آینده برنامه دقیق تولید این شاسی‌بلند ایتالیایی به طور رسمی منتشر می‌شود و احتمالا فراری در یک برنامه 5 ساله بر تعداد محصولات تولیدی خود خواهد افزود. البته هنوز مشخص نیست اس‌یووی فراری چه نامی دارد یا اینکه طرح نهایی مدل دینو دو نفره یا 4 نفره است. باید فعلا منتظر بود و امیدوار تا شاید فراری تصمیمات خود را قطعی کند. در این صورت ما شاهد تولید دو ابرخودروی فوق‌العاده در سال‌های آتی خواهیم بود.
آیا دینو دوباره زنده می‌شود؟


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید