پلنگی با 575 اسب بخار

پلنگی با 575 اسب بخار

جگوار ایکس جی آر 575 مدل 2018 که نسخه بهینه سازی شده سری XJ به حساب می آید، محصول پرادعایی است که می خواهد یکه تازی آلمان های کهنه کار را پایان دهد. این خودرو آشکارا یک حرکت جدید برای غلبه بر بهترین ساخته های روز جهان از سازندگان آلمانی، ژاپنی و آمریکایی است.

کد خبر : ۴۱۵۳۹
بازدید : ۳۸۴۳
فرادید | شجاعت زیادی می خواهد که محصولی در کلاس سدان های مجلل معرفی شود و بتوان آن را پابه پای پرچم داران این سگمنت از جمله مرسدس S-Class و ب.ام.و سری هفت دانست. اما مدیران شرکت انگلیسی جگوار این شجاعت را به حد نهایت رسانده اند و ادعا می کنند که سدان جدید آنها یک سر و گردن بالاتر از رقبای آلمانی بوده و شایسته عنوان «راحت ترین خودروی جهان» است!
پلنگی با 575 اسب بخار
جگوار XJR 575 مدل 2018 که نسخه بهینه سازی شده سری XJ به حساب می آید، محصول پرادعایی است که می خواهد یکه تازی آلمان های کهنه کار را پایان دهد. این خودرو آشکارا یک حرکت جدید برای غلبه بر بهترین ساخته های روز جهان از سازندگان آلمانی، ژاپنی و آمریکایی است.
پلنگی با 575 اسب بخار
به گزارش هفت صبح ، پوشش چرم طبیعی مبلمان داخلی که تا کنسول میانی و حتی زیرپایی ها کشیده شده در کنار صندلی های مجهز به ماساژور، یک میز کوچک در میان صندلی های ردیف عقب که با بهترین کیفیت رنگ آمیزی به رنگ «مشکی پیانو» درآمده، دو عدد iPod که مجهز به کیبورد بی سیم هستند، دو عدد صفحه نمایش 8 اینچی لمسی که به صورت وایرلس به سامانه مولتی مدیا و اسپیکرهای خودرو متصل شده اند، کنسول Cool Box با جای سرو نوشیدنی و در نهایت سیستم صوتی حرفه ای Meridian با 20 بلندگو، همه و همه در فضای داخل کابین گرد آمده اند تا مالک XJR 575نه برای برگزاری جلسات اداری خود نیازی به دفتر کار مجلل داشته باشد و نه برای برگزاری یک جلسه دوستانه به سراغ کافی شاپ های سطح شهر برود!
پلنگی با 575 اسب بخار
همچنین رینگ های 20 اینچی Ultimate که به صورت انحصاری برای این خودرو ساخته و پرداخته شده اند به همراه چراغ های طیفی LEDو ورودی های عظیم الجثه هوا که کمک شایانی به تهاجمی شدن چهره XJR 575 کرده،از مهمترین مشخصه های ظاهری این سدان فوق لوکس انگلیسی به شمار می آید. ظاهر امر که نشان می دهد جدی جدی کار برای آلمان ها سخت شده است!
پلنگی با 575 اسب بخار
یک پیشرانه 8 سیلندر سوپرشارژردار به حجم 5 لیتر که توانایی تولید 575 اسب بخار قدرت (نام این نسخه نیز از قدرت تولیدی پیشرانه اقتباس شده) و 700 نیوتون متر گشتاور را دارا است وظیفه به حرکت درآوردن XJR 575 جدید را بر عهده خواهدداشت. حال نوبت آن است که زرق و برق دکوراتیو داخلی این خودرو را فراموش کرده و ماساژور صندلی را خاموش کنید.
پلنگی با 575 اسب بخار
دکمه Start را فشرده و تنها 4/4 ثانیه پس از فشردن پدال گاز به مرز سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت برسیم! ضمن آنکه سقف سرعت این سدان مجلل 300 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.همچنین این نیروگاه متحرک در هر کیلومتر از مسیر پیمایش تنها 149 گرم گاز سمی Co2 تولید می کند که کمتر از مقدار گاز تولیدی برخی خودروهای 4 سیلندرداخلی است!
پلنگی با 575 اسب بخار
هنوز قیمت رسمی مشخصی برای محصول جدیدجگواراعلام نشده، اما اخبار درِگوشی حاکی از این موضوع بوده که XJR 575 با قیمت پایه 60 هزار پوند از پاییز امسال وارد بازارهای جهانی می شود. پیش بینی می شود قیمت این سدان لوکس در مدل فول آپشن به حدود 100 هزار پوند برسد.

ترجمه: ارسلان سلیمانیان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید