آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی!

آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی!

طبق شنیده ها اسپیدستر از همان پیشرانه ی 5.9 لیتری 12 سیلندر آستون مارتین سود می برد که قدرتی معادل 580 اسب بخار را در اختیار رانند هقرار خواهد داد تا در کنار جعبه دنده اختصاصی تاچ ترونیک 3، در زمانی کمتر از 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد و نهایتا تا سرعت 200 مایل یا 320 کیلومتر در ساعت راننده را همراهی کند

کد خبر : ۴۱۷۶۳
بازدید : ۲۹۳۸
فرادید | تصاویر جدید جاسوسان صنعتی از پیست نورنبرگ رینگ نشان می دهد تلاش زاگاتو و آستون مارتین بر ساخت دو خودروی اسپورت با طراحی متفاوت و حیرت انگیز و عملکردی کم نظیر متمرکز شده است. این دو خودرو که از سوی رسانه ها، اسپیدستر و شوتینگ بریک لقب گرفته اند خودروهایی تکامل یافته از سری قبلی ونکوئیش زاگاتو هستند که سال گذشته برای نخستین بار در دو نوع کوپه و کابریو رونمایی شدند. حالا با رونمایی از سومین و چهارمین غول مشترک زاگاتو و آستون مارتین با نام های اسپیدستر و شوتینگ بریک، ما شاهد تولد یک سری زیبا و بی مرگ خواهیم بود که از همکاری جالب یک برند ایتالیایی و یک برند انگلیسی شکل گرفته و پس از اقبال گسترده بازار و منتقدان، قطعا در تاریخ ماندگار خواهد شد.
آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی
به گزارش فرادید، این خودروهای تولید محدود که قیمت بسیار بالایی نیز دارند احتمالا در نمایشگاه آتی فرانکفورت 2017 رونمایی خواهند شد تا به مقابله با خودروهای رقیب بپردازند. طبق شنیده ها اسپیدستر از همان پیشرانه ی 5.9 لیتری 12 سیلندر آستون مارتین سود می برد که قدرتی معادل 580 اسب بخار را در اختیار راننده قرار خواهد داد تا در کنار جعبه دنده اختصاصی تاچ ترونیک 3، در زمانی کمتر از 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد و نهایتا تا سرعت 200 مایل یا 320 کیلومتر در ساعت راننده را همراهی کند.
آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی
اما نکته اصلی که موجب شده تا زاگاتو ونکوئیش مورد توجه خریداران، میلیاردرهای متمول و نیز کلکسیونرهای برجسته قرار گیرد نه ویژگی های برجسته فنی که طراحی بی نظیر این خودرو است که تلفیقی از هنر ایتالیایی و اصالت کوپه های سنگین وزن انگلیسی است. اسپیدستر که کوپه ای هیجان انگیز و بدون سقف است، از چند ویژگی جدید در مقایسه با باقی محصولات این سری سود می برد. نخست اینکه دو هواکش جالب روی کاپوت دارد تا هوای بیشتری را به موتور حجیم و 12 سیلندر خود برساند. در عین حال در بخش عقب و پشت صندلی ها به دو محافظ دوار و مشکی مجهز شده که با پوشش فیبر کربن و فرمی جذاب، حالت غریبی به اسپیدستر بخشیده اند.
آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی
کارکرد این دو قسمت که با یک میله مشکی به هم وصل شده اند حفاظت بیشتر و بهتر از سرنشینان این کوپه دو نفره در هنگام تصادفات شدید و به ویژه هنگام چپ کردن خودرو است که از طریق بالا آمدن از جای خود، اجازه نمی دهد سر راننده و سرنشین کناری با سطح زمین برخورد داشته باشد. این حرکت که در خودروهای گذشته آستون مارتین چندان ریشه ای ندارد، پیشتر در چند خودروی ایتالیایی به کار رفته و انتقاد بسیاری از منتقدان را برانگیخته است. فارغ از این مورد، تغییرات زاگاتو در مدل اسپیدستر شامل به روز رسانی طرح سپرها، تریم داخلی چراغ های جلو، رینگ ها و نیز برخی جزئیات کاپوت جلو است.
آتش بازی با ژن انگلیسی و ظاهر ایتالیایی
در عین تغییر فرم براگیر عقب که به مدل جدید آستون مارتین وولکان شباهت یافته، باعث شده تا نیروی داون فورس بیشتری تولید شده و پایداری اسپیدستر افزایش یابد. از زمان همکاری زاگاتو با آستون مارتین در سال 1958 تا کنون و تولید مدل جاودانه دی بی 4 زاگاتو (DB4 GT Zagato) این دو شرکت همواره به عرضه محصولاتی مشترک اقدام کرده و اتفاقا محصولاتی کم نظیر را نیز تولید کرده اند و پس از اسپیدستر گویا قرار است مدل شوتینگ بریک نیز به صورت یک کوپه دو نفره مسقف نیز تولید شود. کل محصولاتی که قرار است در نهایت تولید شود 325 دستگاه بوده که به ترتیب شامل 99 دستگاه ولانته، 99 دستگاه کوپه، 28 دستگاه اسپیدستر و 99 دستگاه شوتینگ بریک هستند. قیمت هر یک از این مدل ها هم بنا بر گفته برخی منابع نزدیک به زاگاتو حدود 1.3 میلیون دلار خواهد بود تا این خودرو تبدیل به یکی از گران ترین خودروهای حال حاضر جهان بدل گردد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید