تصاویر/ طولانی‌ترین جنگ در تاریخ امریکا

تصاویر/ طولانی‌ترین جنگ در تاریخ امریکا

هزینه های جنگ افغانستان سبب شد رئیس جمهور امریکا با وعده پایان دادن به آن خود را به کاخ سفید برساند اما او نیز روز گذشته اعلام کرد برنامه اش افزایش شمار نیروهای نظامی در این کشور و حمله به گروه های افراط گرا است. گفته می شود هزینه های جنگ 16 ساله در امریکا که دولت هرگز جزئیات آن را منتشر نکرده باعث نارضایتی مردم شده تا جایی که نظرسنجی ها نشان می دهد اکثر امریکایی‌ها معتقدند جنگ افغانستان ایده بی فایده ای بوده است. همچنین تحلیلگران می گویند مبلغی که امریکا صرف بازسازی افغانستان تا کنون کرده بیش از هزینه‌ای است که طی طرح مارشال برای بازسازی غرب اروپا صرف شده است.

کد خبر : ۴۲۰۶۱
بازدید : ۵۲۰۶
فرادید | جنگ افغانستان، طولانی‌ترین جنگ خارجی در تاریخ امریکا، حدود یک تریلیون دلار برای مالیات دهندگان امریکایی هزینه داشته است.

به گزارش فرادید، هزینه های جنگ افغانستان سبب شد رئیس جمهور امریکا با وعده پایان دادن به آن خود را به کاخ سفید برساند اما او نیز روز گذشته اعلام کرد برنامه اش افزایش شمار نیروهای نظامی در این کشور و حمله به گروه های افراط گرا است. گفته می شود هزینه های جنگ 16 ساله در امریکا که دولت هرگز جزئیات آن را منتشر نکرده باعث نارضایتی مردم شده تا جایی که نظرسنجی ها نشان می دهد اکثر امریکایی‌ها معتقدند جنگ افغانستان ایده بی فایده ای بوده است. همچنین تحلیلگران می گویند مبلغی که امریکا صرف بازسازی افغانستان تا کنون کرده بیش از هزینه‌ای است که طی طرح مارشال برای بازسازی غرب اروپا صرف شده است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید