لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

هنوز مشخص نیست چه خودروهایی از شرکت مرسدس بنز به بازار ایران راه پیدا می کنند و یا به خط تولید این شرکت در کشورمان راه می یابد اما اگر بدشانس نباشیم و مذاکران نهایی شود شاید به زودی شاهد مونتاژ سری اس در ایران باشیم. اتفاقی که اگر رخ دهد به راحتی طومار سری 7 ب.ام.و را باید پیچیده شده فرض کنیم

کد خبر : ۴۲۱۷۶
بازدید : ۳۳۶۰

فرادید | خبر گرچه شوکه‌کننده است اما حقیقت دارد. بازار ایران در زمینه عرضه خودروهای لوکس از کشش بسیار بالایی برخوردار بوده و همه برندهای لوکس سودای حضور در ایران را دارند. در عین حال ب.ام.و، مهم‌ترین عامل تحریک ستاره آلمانی برای عرضه نوعی خاص از سری اس‌کلاس با یک موتور کوچک در محدوده 2500سی‌سی که مطابق نیاز بازار ایران نیز باشد، حجم بالای فروش نسل جدید سری 7 در ایران است.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

به گزارش هفت صبح، گویا مرسدس در تلاش است تا با راه‌اندازی یک سری جدید از اس‌کلاس با موتوری کم‌حجم، خلا حضور خود در ایران را به سرعت پوشش داده و گویا برای سال اول، برنامه فروش حدودا 1000 دستگاه اس کلاس 2018 را در سر دارد. سه اولویت بنز برای این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده و نگاهی به بخش های فنی و ویژگی‌های رفاهی اس‌کلاس نشان می‌دهد این خودرو در هر سه بخش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

به طور کلی درباره اس‌کلاس 2018 که به تازگی با فیس‌لیفتی عمیق مواجه شده نکات جالب بسیار است. برای نمونه اس‌کلاس 2018 با طول، عرض و ارتفاعی به اندازه 5.11 متر،1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین 730 ‌آی حدود 9 سانتی‌متر فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

همانطور که از مرسدس بنز انتظار می رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکلی صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ 3/12 اینچی با رزولوشن بالا یکی بعنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می شوند. سیستم صوتی فراگیربورمسترنیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می رساند.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

سیستم ایمنی این خودرو یک مجموعه حیرت‌انگیز با نام پری‌سیف ( presafe ) است که درست قبل از وقوع حادثه، نویز هشدارآمیزی (Pink Noise) منتشر میکند و شما را برای روبرو شدن با تصادف به شدت ایمن و اماده می‌نماید. همچنین پکیج‌های کمک‌راننده جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملاً خودکار است که نظیر آن در کمتر محصول مشابهی دیده می‌شود.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

در عین حال طبق گفته‌های هرمان ژورف استروپ مهندس اصلی پروژه اس‌کلاس، در طراحی اس کلاس جدید از آلومینیوم همراه با پلاستیک و کربن تقویت شده با الیاف پلیمر استفاده شده که درنهایت موجبات کاهش وزن، افزایشاستحکام بدنه و کاهش سر و صدای اتاق این خودرو را فراهم کرده است.

لوکس سازی مرسدس بنز در ایران

در نهایت اینکه، هنوز مشخص نیست چه خودروهایی از شرکت مرسدس بنز به بازار ایران راه پیدا می کنند و یا به خط تولید این شرکت در کشورمان راه می یابد اما اگر بدشانس نباشیم و مذاکران نهایی شود شاید به زودی شاهد مونتاژ سری اس در ایران باشیم. اتفاقی که اگر رخ دهد به راحتی طومار سری 7 ب.ام.و را باید پیچیده شده فرض کنیم!


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید