رنو داستر ۲۰۱۸؛ جان‌سخت ۳

رنو داستر ۲۰۱۸؛ جان‌سخت ۳

این خودرو با تولید در خاک ایران با قیمتی 80 تا 90 میلیونی، احتمالا یکی از پایه‌های صادرات خودروی ایرانی- فرانسوی به بازارهای جهانی خواهد بود

کد خبر : ۴۲۳۷۸
بازدید : ۶۳۱۶

فرادید | با اینکه انتظار می‌رفت نسل جدید داستر یک تحول شگرف را به خود ببیند اما رنو همچنان محافظه‌کارانه داستر را به عنوان یک پروژه راهبردی جلو می برد و در مدل 2018 شاسی بلند جان‌سخت خود را با تغییراتی ظریف در ظاهر و اصلاحات متعدد فنی روانه بازار می‌کند. این خودرو در مدل 2018 زیباتر از همیشه نشان می‌دهد و به خوبی نشانه‌های یک خودروی اقتصادی، همه‌جا‌رو و بادوام را ارائه و برای رقبا چنگ و دندان نشان می‌دهد.

به گزارش فرادید، مهم‌ترین موضوع درباره داستر جدید ماندگاری المان های اولیه این خودرو در نسل جدید مثل جلو پنجره، چراغ‌های جلو و عقب و نیز خم گلگیرهاست که همچنان یادآور خطوط قدرتمند نسل اول داستر است. این خودروی فرانسوی‌-رومانیایی که قرار است تا میانه سال 2018 در پایگاه جدید رنو در ایران تولید شود، در مجموع در مدل 2018 از طرحی زیبا و نزدیک به خودروهای مدرن گروه رنو-نیسان سود برده است به ویژه سپر و کاپوت جلو که به شدت تغییر کرده و فرمی جسورانه‌تر از همیشه دارند. آینه‌های کناری نیز که با روکشی کرومی و فرمی جدید بر جاذبه داستر افزوده‌اند در کنار ریل‌های سقفی جدید کمک کرده تا مدل 2018 این شاسی‌بلند اروپایی چهره‌ای موجه‌تر از همیشه داشته باشد.

جان‌سخت 3
طرح چراغ‌های عقب هم یکی از جاذبه‌های نسل جدید داستر است که با شباهتی آشکار به جیپ رنه‌گید، حالتی مربع یافته و اسپورت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. هنوز هیچ تصویر رسمی و دقیقی از فضای اتاق داستر منتشر نشده اما به احتمال فراوان داشبورد نسل جدید این خودروی فرانسوی در امتداد مدلهای قبلی این برند بوده و با پلاستیک‌های سخت و مقاوم پوشانده شده است.
جان‌سخت 3

داستر از زمان رونمایی تا هم‌اکنون توانسته در بیش از 80 بازار جهانی فروشی بالغ بر یک میلیون دستگاه را به ثبت رساند و به یکی از پایه‌های رشد چشمگیر برند داچیا تبدیل شود. این خودرو با تولید در خاک ایران با قیمتی 80 تا 90 میلیونی، احتمالا یکی از پایه‌های صادرات خودروی ایرانی- فرانسوی به بازارهای جهانی خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید