چه میکنه این کادیلاک ریاکار!

چه میکنه این کادیلاک ریاکار!

از حق نگذریم اصلاحات بخش مهندسی کادیلاک در مدل اسکالاد باعث شده تا این خودرو سواری بهتری مخصوصا در بخش عقب در مقایسه با جمس یوکون و شورولت تاهو داشته باشد اما موتور این خودرو واقعا یک نمونه سنگین و کم رمق است که علیرغم مصرف بالای سوخت، قدرت زیادی تولید نمی کند. بنابراین بهتر است کادیلاک در نسل جدید اسکالاد سعی کند با اجرای یک برنامه کامل، نسخه ای بهتر و مدرن تر از اس یو وی فول سایز خود ارائه دهد و به هر طریق ممکن خود را از سقوط بیشتر نجات دهد

کد خبر : ۴۲۷۴۹
بازدید : ۴۹۱۹
فرادید | اگر می خواهید تلفیق شورولت، جمس، فورد، لینکلن و مرسدس بنز را در قالب یک اس یو وی فول سایز لوکس ببینید کافی است تا به نسل جدید کادیلاک اسکالاد و نمونه فول آپشن آن رجوع کنید تا تجربه‌ای بی‌نظیر از یک خودروی زمخت، سریع، لوکس و جذاب را با هم در یک محصول ببینید. با این حال اندکی دقت در این خودروی 100 هزار دلاری شما را به نکات مهمی می‌رساند که با آن‌چه در ابتدا دیده‌اید اندکی متفاوت است.
چه میکنه این کادیلاک ریاکار!
به گزارش فرادید به نقل از موتور ترند، اسکالاد که در اصل یک خودرو ی50 هزار دلاری اقتصادی با پلتفورم مشترک و تجهیزات شورلولت تاهو است، پس از بزک بسیار سنگین کادیلاک روی آن، به قیمتی دو برابر مدل پایه فروخته می‌شود و در عین حال کیفیت ساخت چندان بالایی را ارائه نمی کند. این خودرو امروزه فرسنگ‌ها با محصولات برجسته و مشهور کادیلاک مثل سیمارون یا سیویل فاصله داشته و با دور شدن از طرح اصیل خود، به محصولی بدیهی و ساده با اندکی زرق و برق تبدیل شده‌است.
چه میکنه این کادیلاک ریاکار!
در واقع اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم جی‌ام بهترین راه برای افزایش سود خود از ساخت دو محصول پرفروش جمس یوکون و شورولت تاهو را ساخت کادیلاک اسکالاد دانسته تا به این وسیله خودروی اقتصادی خود را 24 تا 40 هزار دلار بیشتر قیمت گذاری کرده و از هر اسکالاد سود بالاتری به دست آورد. بسیار صادقانه است اگر بگوییم این خودرو یک تراک پیکاپ امریکایی همه جارو با ظاهری تجملی است که قیمت بالایش را پشت ظاهر اغواگرش مخفی کرده‌است. جالب تر این‌که جنرال موتورز علیرغم انتقاد بسیاری از کارشناسان حاضر نیست طرح ساخت این خودرو به شکلی اختصاصی را اجرایی کرده و در نسل جدید اسکالاد، بازهم از تجهیزات فنی و مهندسی مشترک با شورولت و جمس استفاده می کند.
چه میکنه این کادیلاک ریاکار!
از حق نگذریم اصلاحات بخش مهندسی کادیلاک در مدل اسکالاد باعث شده تا این خودرو سواری بهتری مخصوصا در بخش عقب در مقایسه با جمس یوکون و شورولت تاهو داشته باشد اما موتور این خودرو واقعا یک نمونه سنگین و کم‌رمق است که علی‌رغم مصرف بالای سوخت، قدرت زیادی تولید نمی‌کند. بنابراین بهتر است کادیلاک در نسل جدید اسکالاد سعی کند با اجرای یک برنامه کامل، نسخه‌ای بهتر و مدرن‌تر از اس یو وی فول سایز خود ارائه دهد و به هر طریق ممکن خود را از سقوط بیشتر نجات دهد.
چه میکنه این کادیلاک ریاکار!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید