دختران جوان، قربانی اختلاف خانوادگی پدر و مادر

دختران جوان، قربانی اختلاف خانوادگی پدر و مادر

«برادران همسرم در زندگی‌ام دخالت کرده‌اند و باعث شدند زن ام ازخانه برود. آنها 20 میلیون تومان به من خسارت زده‌اند. و...» این بخشی ازمتن دست نوشته مرد 48 ساله‌ای است که شامگاه دوشنبه ودرجنایتی خونین، دو دخترجوانش رادریکی ازمحله‌های شرق تهران کشت وبعد هم به زندگی‌اش پایان داد.

کد خبر : ۴۲۸۱۲
بازدید : ۱۱۲۰
دختران جوان، قربانی اختلاف خانوادگی پدر و مادر
«برادران همسرم در زندگی‌ام دخالت کرده‌اند و باعث شدند زن ام ازخانه برود. آنها 20 میلیون تومان به من خسارت زده‌اند. و...» این بخشی ازمتن دست نوشته مرد 48 ساله‌ای است که شامگاه دوشنبه ودرجنایتی خونین، دو دخترجوانش رادریکی ازمحله‌های شرق تهران کشت وبعد هم به زندگی‌اش پایان داد.

تماس با پلیس
به گزارش ایران، راز این جنایت هولناک به دنبال تماس زن میانسالی با پلیس آغاز شد.این زن با صدایی هراسان به مأمورپلیس 110گفت: «لحظاتی قبل برادرم با من تماس گرفت و گفت دو دخترش راکشته وخودش هم قرص خورده تا به زندگی‌اش پایان دهد.» با اعلام این موضوع به کلانتری 126 تهرانپارس، مأموران بلافاصله خود را به خانه شهرام درخیابان 198 شرقی تهرانپارس رساندند.اما در ورودی آپارتمان مورد نظر بسته بود.
به‌همین دلیل مأموران پس از هماهنگی قضایی وارد خانه شده و با پیکرهای خونین دو دختر جوان درکف آشپزخانه وبا بدن نیمه جان مرد میانسال داخل پذیرایی روبه‌رو شدند. همان موقع هماهنگی لازم برای انتقال عامل جنایت به بیمارستان صورت گرفت.ازسوی دیگربا اعلام خبرجنایت به بازپرس ایلخانی و تیم جنایی، آنها نیزراهی خانه مورد نظر شدند. با حضور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران وتیم ویژه بررسی صحنه جرم مشخص شد دو دختر 19 و 21 ساله با ضربات متعدد قمه خونین که در سمت راست اجساد افتاده بود، ازپادرآمده‌اند.
در بازرسی از محل جنایت نیز، دست نوشته‌ای که روی تلویزیون چسبانده شده بود توجه تیم جنایی را جلب کرد. دراین تکه کاغذ که امضای شهرام پایش بود نوشته شده بود: «برادر خانم هایم در زندگی‌ام دخالت کرده‌اند و باعث شدند همسرم برود، آنها 20 میلیون تومان به من خسارت زده‌اند.» درحالی که خواهر شهرام دست خط برادرش را تأیید کرده بود، با این حال برای اطمینان، دست نوشته به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارشناسان پلیس قرارگرفت.

مرگ قاتل
پس ازتحقیقات مقدماتی ودرحالی که دستورانتقال اجساد به پزشکی قانونی صادرشده بود، تیم جنایی درتماس مسئولان بیمارستان پی بردند عامل جنایت نیزجان سپرده است.ازسوی دیگر مشخص شد همسر شهرام 40 روز قبل به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی با شوهرش، خانه را ترک کرده است و حتی در این رابطه پرونده‌ای نیز در کلانتری تشکیل شده بود. دختربزرگ و مادرش در فروشگاهی کارمی کردند و دختر کوچک‌تر مشغول تحصیل بود.

همسایه عامل جنایت چه گفت؟
محل جنایت، طبقه اول ساختمان قدیمی 5 طبقه‌ای است که تعداد زیادی از واحدهایش هم خالی است. یکی از همسایه‌ها به خبرنگار حوادث «ایران»، گفت: مرد خانواده آدم عصبی و معتادی بود که به خاطر بیکاری اغلب مواقع در خانه بود. به خاطر اینکه ارتباط خوبی با همسایه‌ها نداشت ما هم سعی می‌کردیم با آنها صحبت ومراوده‌ای نداشته باشیم. اینجا خانه مادری قاتل بود.پس از مرگ مادر، خانه به پسرش- عامل جنایت - رسیده بود.
در حالی که هزینه‌ای برای خانه و اجاره نمی‌دادند اما مرد جنایتکار به خاطر مشکل اعتیاد و بیکاری، مدام با خانواده‌اش جروبحث و مجادله داشت. همسرش هم مدتی قبل وبه دنبال اختلاف‌های شدید قهرکرده وازخانه رفته بود و تقریباً این مرد با دو دخترش تنها بود. البته یکی از دخترها سرکار می‌رفت چون من چندبار صبح‌ها او را با لباس فرم دیده بودم.
وی در خصوص شب جنایت هم گفت: ساعت حدود 7:30 بود که از سرکار برگشتم و در حال تماشای تلویزیون بودم که ناگهان صدای جیغ و فریاد دخترها را شنیدم و بعد از آن هم یکی از دخترها با صدای بلند گفت بابا... بابا... چیکار می‌کنی و... بعد از مدتی دیگر صدایی نیامد و من فکر کردم که دعوایی بوده و تمام شده است. یکی - دو ساعت بعد دیدم ماشین پلیس جلوی در خانه ایستاد.
وقتی به پایین ساختمان آمدم دیدم مأموران در حال انتقال اجساد دو دختر جوان هستند.بررسی صحنه جنایت هم حکایت از آن داشت که شهرام با ضربات متعدد قمه، دو دختر 19 و 24 ساله‌اش به نام‌های «سوگند» و «سولماز» را از ناحیه گردن و سینه مورد ضرب و جرح قرار داده و هردو را به قتل رسانده است؛ همچنین در تحقیقات بیشتر و بررسی‌های پلیسی مشخص شد قاتل پس ازجنایت، خود نیز با مصرف قرص اقدام به خودکشی کرده که بلافاصله از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شده بودکه ساعتی بعد جان سپرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید