جنسیس جی70، اجتماع چند ژن خوب

در داخل اتاق همه چیز یادآور محصولات انگلیسی از قبیل جگوار و بنتلی است. داشبورد آشکارا به محصولاتی نظیر جگوار اف تایپ شبیه شده و حالتی نئوکلاسیک دارد. یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی که به سیستم دستیار هوشمند صوتی کاکائو در کنار اپل کار پلی و اندروید اوتو مجهز است کار اتصال راننده به فناوری های روز را برعهده دارد
فرادید | سرانجام پس از مدت ها انتظار، هیوندای از نسل جدیدی از خودروهای خود تحت برند جنسیس با نام جی70 رونمایی کرد. این مدل که قرار است به رقابت با سدان های کوچک و اسپورتی نظیر آلفا رومئو جولیا، مرسدس بنز سی کلاس، ب.ام.و سری3، کادیلاک ATS و جگوار ایکس.ای بپردازد، شباهت چندانی به کانسپت نیویورک نداشته و متاسفانه در مقایسه با نمونه مفهومی افت شدیدی را در بخش طراحی به خود دیده است.


اما همه چیز در مورد جنسیس بد نیست و این خودرو چه در بخش فنی و چه در بحث تجهیزات یکی از خودروهای سرآمد این کلاس است. استفاده از موتورهای 4 و6 سیلندر سبک وزن و قدرتمند کمک کرده تا جی70 شتاب و هندلینگ مناسبی داشته باشد و در عین حال به لطف ابعاد بزرگ اتاق و بدنه، این خودرو جادارتر از عمده خودروهای این رده از بازار از جمله ب.ام.و سری3 است. موتور این خودرو در نمونه پایه یک نمونه 2 لیتری توربوی 248 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور است که در تریم بالاتر می تواند 251 اسب بخار قدرت تولید کند. یک گونه دیزلی 2.2 لیتری توربو و 200 اسب بخاری هم وجود دارد که برای خریداران آمریکایی قابل سفارش نیست.


در داخل اتاق همه چیز یادآور محصولات انگلیسی از قبیل جگوار و بنتلی است. داشبورد آشکارا به محصولاتی نظیر جگوار اف تایپ شبیه شده و حالتی نئوکلاسیک دارد. یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی که به سیستم دستیار هوشمند صوتی کاکائو در کنار اپل کار پلی و اندروید اوتو مجهز است کار اتصال راننده به فناوری های روز را برعهده دارد. در عین حال جنسیس فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این خودروی جدید ارائه نکرده است. گویا جی70 اوایل سال 2018 به خریداران تحویل می گردد.