تکذیب خبر سقوط مرگبار تله‌کابین در رامسر

تکذیب خبر سقوط مرگبار تله‌کابین در رامسر

سرهنگ ساجدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد.

کد خبر : ۴۲۹۶۲
بازدید : ۱۶۸۰
تکذیب خبر سقوط مرگبار تله کابین در رامسر
سرهنگ ساجدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد.

به گزارش میزان، وی با اشاره به جزئیات این خبر ، گفت : دقایقی پیش به علت نقص فنی در کابل و سیم ارتباطی تله کابین رامسر، یکی از کابین ها دچار سانحه شد و پس از خروج از ریل به سمت پایین خم شد و در پی آن سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.

با وقوع این حادثه سرنشینان این کابین که دچار جراحت شده بودند با حضور به موقع عوامل امداد ونجات و اورژانس در صحنه سریعا به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ساجدی در پایان ضمن تکذیب خبر مرگ دو سرنشین در این حادثه از رسانه های مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه خبر نسبت به بررسی صحت و سقم خبر اقدام کنند.

7 نفر مجروح شدند
معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر از مجروح شدن 7 نفر بر اثر سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد.

شاهین فتحی از سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد و گفت: ساعت 12:20 امروز دو کابین تله‌کابین رامسر سقوط کرد که در پی این اتفاق 7 نفر مصدوم شدند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر در ادامه عنوان کرد: 3 نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های استان مازندران و گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

اسامی مجروحان حادثه تله کابین رامسر
رضوانه رستگاری۳۷ساله

بهنام توحیدی۱۷ساله

محمدامین مداحی۱۷ساله

شایان مداحی۲۳ساله

فرنازنظریه۲۳ ساله

بهاره توحیدی۲۳ساله

محمدتوحیدی۵۲ ساله

حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است
دیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر از مساعد بودن حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین این شهرستان خبر داد.

حسن عسگری مقدم، اظهار کرد: بر اساس تماسی که در ساعت 12 و 11 دقیقه از سوی همکاران اورژانس 115 گرفته شد 7 مصدوم تله‌کابین رامسر به این بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پس از این تماس، بلافاصله در بیمارستان رامسر کد بحران اعلام و همکاران در اورژانس مستقر شدند، تصریح کرد: پس از اعلام این خبر اورژانس 115 گیلان و مازندران آغاز به امدادرسانی کردند.

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر گفت: در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر اقدامات اولیه انجام شدو حال عمومی تمامی این افراد مساعد است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید