تخم مرغ رنگی به جنگ ایدز می رود

تخم مرغ رنگی به جنگ ایدز می رود

فیات در این سال ها به کمک برند میسونی توانسته بالغ بر 12 میلیون دلار برای تحقیقات در خصوص بیماری ایدز جمع آوری کند. هنوز رقمی برای این فیات رنگارنگ اعلام نشده است.

کد خبر : ۴۳۲۱۹
بازدید : ۲۸۵۶

فرادید | مبارزه با ایدز یکی از مهمترین اهداف سازمان های عمومی بین المللی است که در طول سالیان اخیر با موفقیت چندانی روبرو نشده و فعلا درمانی برای این بیماری مهلک کشف نشده است. با این حال فیات اخیرا از طریق رنگ آمیزی یکی از محبوب ترین خودروهایش یعنی مدل 500 تلاش کرده تا ضمن جمع آوری کمک جهت حمایت از محققان این حوزه، توجه عمومی نسبت به بیماری ایدز و راه های پیشگیری از آن را جلب نماید.

تخم مرغ رنگی به جنگ ایدز می رود

به گزارش فرادید ، در این راستا فیات یک مدل از مینی هاچ بک کابریو 500 سی را با ظاهری جذاب در معرض حراج قرار داده که این حرکت با استقبال بالایی روبرو شده است. آنجلا مسیونی طراحی مشهور و مالک برند میسونی در این پروژه همکاری نموده تا این خودرو را به شکلی جذاب شخصی سازی نماید. بر این مبنا، همانند رنگ بدنه، فضای داخلی اتاق اعم از رنگ و طرح کفپوش ها، روکش صندلی ها و نیز رودری ها تغییر یافته تا شاهد فضایی همسان در داخل و خارج «500 سی» باشیم. محصول نهایی قرار است در 21 سپتامبر امسال، در نهمین فستیوال سالانه موسسه خیریه آمفار (amfAR) در میلان رونمایی و به حراج گذاشته شود. فیات در این سال ها به کمک برند میسونی توانسته بالغ بر 12 میلیون دلار برای تحقیقات در خصوص بیماری ایدز جمع آوری کند. هنوز رقمی برای این فیات رنگارنگ اعلام نشده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید