اس208، سدان ناآرام ژاپنی

اس208، سدان ناآرام ژاپنی

شرکت ژاپنی سوبارو در اقدامی جالب، یک نسخه تولید محدود و قدرتمند از سدان اسپورتی دبلیو.آر.ایکس (WRX ) را با کمک بخش STIکارخانه که به ساخت خودروهای عملکرد بالا می‌پردازد، روانه بازار کرد. این مدل که اس208 نام دارد، به نوعی ادامه دهنده سری اس207 است که در سال 2015 رونمایی شد. سقفی سبک از جنس فیبر کربن، باله بزرگ روی صندوق عقب، توسعه سیستم تعلیق و پایداری در کنار قدرت بیشتر موتور از جمله تغییراتی است که این محصول ژاپنی نسبت به نسخه پایه به خود دیده است

کد خبر : ۴۳۴۶۷
بازدید : ۱۳۹۸

فرادید | شرکت ژاپنی سوبارو در اقدامی جالب، یک نسخه تولید محدود و قدرتمند از سدان اسپورتی دبلیو.آر.ایکس ( WRX ) را با کمک بخش STI کارخانه که به ساخت خودروهای عملکرد بالا می‌پردازد، روانه بازار کرد. این مدل که اس208 نام دارد، به نوعی ادامه دهنده سری اس207 است که در سال 2015 رونمایی شد. سقفی سبک از جنس فیبر کربن، باله بزرگ روی صندوق عقب، توسعه سیستم تعلیق و پایداری در کنار قدرت بیشتر موتور از جمله تغییراتی است که این محصول ژاپنی نسبت به نسخه پایه به خود دیده است.

اس208، سدان ناآرام ژاپنی
به گزارش فرادید، سوبارو اعلام کرده از این نسخه تنها به تعداد 450 عدد تولید خواهد کرد. موتور این خودرو یک گونه 323 اسب بخاری است که با استفاده از یک موتور تخت توربو و5/2 لیتری حدود13 اسب بخار بیش از نمونه اس207 قدرت داشته و به یک جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز است. گشتاور خودرو نیز با ارتقا چشمگیر، حدود 413 نیوتن‌متر بوده و به دبلیو.آر.ایکس توان مانور بالایی ارائه می کند. در مجموع باید گفت این خودروی سریع و ارزان ژاپنی قادر است به لطف سیستم چهارچرخ محرک و لاستیک‌های 4فصل خود، تجربه‌ای جذاب از آفرود یا رانندگی اسپورتی را به راننده خود بچشاند.
اس208، سدان ناآرام ژاپنی

سوبارو S208 در نمایشگاه خودروی توکیو نشان داده خواهد شد. امکان دارد اولین نشانه‌ها از نسل بعدی دبلیو.آر.ایکس STI نیز در این رویداد پدیدار شوند. ما درباره کانسپت جدیدویزیو ( Viziv ) صحبت می‌کنیم که چند روز پیش رونمایی شده است. بد نیست به مدل بی‌آر-زی STI نیز اشاره کنیم که تنها مختص بازار ژاپن خواهد بود . این دو خودروی تولید محدود دست پرورده JDM تنها از طریق لاتاری به فروش می‌رسند بدین معنی که شما اول باید نام خود را در یک نمایندگی شرکت ثبت کنید تا شاید با برنده شدن بتوانید یک دستگاه را بخرید. در این مورد به چیزی بیشتر از پول نیاز دارید !

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید