دستگیری حرفه‌ای‌ترین جاعلان تهرانی

دستگیری حرفه‌ای‌ترین جاعلان تهرانی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری باند جعل سند و مهر سازمان‌های دولتی خبر داد.

کد خبر : ۴۳۸۴۰
بازدید : ۱۳۳۴
دستگیری حرفه‌ای‌ترین جاعلان تهرانی
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ(آگاهی شاپور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات سراسری که اخیرا توسط نیروهای پلیس آگاهی انجام شد، 27 باند سارقان مختلف در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 15 باند از میان 27 باند سرقت، زورگیر بودند، افزود: در عملیات های اخیر پلیس آگاهی، 4 باند سرقت از منازل و مغازه ها و یک باند سرقت مسلحانه به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سارقان عنوان کرد: با انهدام 27 باند سارقان مختلف، در مجموع 116 تن دستگیر شدند و 11 متهم فراری نیز طی کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: سه انبار بزرگ کالای قاچاق که ارزش تقریبی کالاهای موجود در آن بیش از 20 میلیارد تومان بود کشف و ضبط شد، همچنین 10 هزار کارتن کفش کشف و به ظن قاچاق ضبط شد. وی گفت: داروهای بدنسازی قاچاق و تقلبی به میزان انبوهی کشف شد.
دستگیری حرفه‌ای‌ترین جاعلان تهرانی سردار
رحیمی عنوان کرد: به دنبال انجام عملیات های پلیس آگاهی باند 10 نفره جاعلان حرفه ای مهر و اسناد سازمان‌های دولتی منهدم و دستگیر شدند. اعضای این باند حرفه ای جعل اسناد، پیچیده‌ترین مهرهای مربوط به راهنمایی و رانندگی، دانشگاه و سایر سازمان ها و دستگاه ها را می‌ساختند، همچنین این افراد اقدام به جعل مدرک از دیپلم تا فوق لیسانس می‌کردند که در نهایت در دام پلیس گرفتار شدند.
دستگیری حرفه‌ای‌ترین جاعلان تهرانی
وی در پایان با اشاره به حضور چشمگیر پلیس در معابر شهری عنوان کرد: حضور پلیس برای مردم از دو جهت حائز اهمیت است، معمولا افرادی که قوانین و مقررات را رعایت می کنند و به آن احترام می گذارند، با دیدن پلیس در معابر شهر احساس آرامش می کنند، اما در مقابل این افراد، سارقان و متخلفان با دیدن پلیس احساس ناامنی می کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: حضور نیروهای پلیس در سطح شهر در دهه اول محرم احساس امنیت را در میان آحاد جامعه ایجاد کرد، به همین منظور در این مدت حتی یک مورد انضباطی هم نداشتیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید