زندگی جان اف. کندی به روایت تصویر

زندگی جان اف. کندی به روایت تصویر

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه بیان داشت که بنا دارد اجازه انتشار فایل‌های محرمانه در هفته آینده مربوط به ترور جان اف. کندی در نوامبر ۱۹۶۳ را صادر نماید. پیش‌تر مجله پولیتیکو اعلام کرده بود که آژانس آرشیو ملی ایالات متحده تا روز ۲۶ اکتبر به دولت مهلت داده تا نظرش را در مورد انتشار یک سری فایل‌های طبقه بندی شده ابراز دارد.

کد خبر : ۴۴۵۸۱
بازدید : ۷۲۳۹
فرادید | دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه بیان داشت که بنا دارد اجازه انتشار فایل‌های محرمانه در هفته آینده مربوط به ترور جان اف. کندی در نوامبر ۱۹۶۳ را صادر نماید. پیش‌تر مجله پولیتیکو اعلام کرده بود که آژانس آرشیو ملی ایالات متحده تا روز ۲۶ اکتبر به دولت مهلت داده تا نظرش را در مورد انتشار یک سری فایل‌های طبقه بندی شده ابراز دارد.

به گزارش فرادید به نقل از آسوشیتدپرس، مراسم یادبود جان اف. کندی که در ماه مه امسال برگزار شد، برابر بود با صدمین سالگرد تولد او. سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، که زندگی اش به شکلی غمبار در ۴۵ سالگی به پایان رسید، در روز ۲۹ مه سال ۱۹۱۷ در بروکلاین، ماساچوست چشم به جهان گشود. او جوانترین کسی است که تا به حال به ریاست جمهوری آمریکا رسیده است. کندی در روز ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۳ در مقابل دیدگان همگان ترور شد. در ادامه شاهد تصاویری از لحظه‌های مختلفی از زندگی او خواهیم بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید