خشم مردم ارومیه به آزار دختر دانش‌آموز

خشم مردم ارومیه به آزار دختر دانش‌آموز

سرایدار مدرسه دخترانه‌ای که در ارومیه دست به آزارواذیت جنسی یک دانش‌آموز دختر ١٢ساله زده بود، خشم مردم ارومیه را برانگیخت.

کد خبر : ۴۴۶۵۲
بازدید : ۱۴۸۸
خشم مردم ارومیه به آزار دختر دانش‌آموز
سرایدار مدرسه دخترانه‌ای که در ارومیه دست به آزارواذیت جنسی یک دانش‌آموز دختر ١٢ساله زده بود، خشم مردم ارومیه را برانگیخت.
عصر دوشنبه، اول آبان ‌ماه جاری برخی از خانواده‌های مدرسه‌ای در خیابان اسلام‌آباد ارومیه دست به تجمع زدند.
بر پایه این گزارش، تعداد مردم معترضي که به سمت این مدرسه دخترانه می‌رفتند، هر لحظه بیشتر می‌شد. البته تاکنون هیچ مقام رسمی درباره اتفاقات این مدرسه اظهارنظر نکرده است.
به‌ گفته یکی از شهروندان ارومیه، مردم معترض خودروی این سرایدار را واژگون کرده و شیشه‌های مدرسه را شکسته‌اند.
این شهروند که نخواست نامش فاش شود، دلیل درگیری را آزار دانش‌آموزان توسط سرایدار این مدرسه اعلام کرد. فرماندار ارومیه نیز در بین مردم خشمگین رفته و سعی در آرام‌کردن آنان دارد.

از صبح روز دوشنبه اخباری مبنی بر آزار دانش‌آموز دختر پایه ششمی توسط سرایدار مدرسه در روستای اسلام‌آباد واقع در شهرستان ارومیه در فضای مجازی منتشر شده است که به دنبال آن شهروندان و ساکنان این روستا در مقابل مدرسه تجمع کرده‌ و به ناسزا گفتن علیه سرایدار پرداخته‌اند.

فریدون مصطفوی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان‌غربی در خصوص جزییات این حادثه به اروم‌نیوز گفت: روز یکشنبه، ٣٠مهرماه والدین یکی از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی راه شهدا از سرایدار مدرسه شکایت کرده‌اند که گویا در شکایت عنوان شده سرایدار مدرسه، دانش‌آموز آنها را در آغوش گرفته و به حریم شخصی وی تجاوز کرده است.
وی با تأکید براینکه هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده است، می‌افزاید: متاسفانه این خانواده با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی که در مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند، موجب بروز مشکلاتی شده‌اند.

مصطفوی می‌گوید: نیروی انتظامی در تلاش است با آرام‌کردن مردم نظم را به منطقه بازگرداند تا این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد. بر اساس این گزارش، نیروی انتظامی و فرماندار ارومیه در منطقه حضور پیدا کردند.

این در حالی است که عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با «فارس» گفت: «هیچ اتفاقی مبنی بر تعرض در مدرسه دخترانه ارومیه از سوی سرایدار رخ نداده است.
با این حال هم‌اکنون با اصرار مدیر مدرسه و اولیای دانش‌آموزان، پرونده این شخص در دستگاه قضائی مفتوح بوده و موضوع در حال رسیدگی است.
با وجود تجمع گسترده مردمی در اطراف این مدرسه دخترانه و خسارت به اموال آن، هیچ مسأله خاصی رخ نداده است. از مردم دعوت می‌شود که آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات گوش فرا ندهند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید