هفت سریع و ارزان در بازار دسته‌دوم‌ها

هفت سریع و ارزان در بازار دسته‌دوم‌ها

اگر جسارت کافی برای خرید خودروی اسپورتی داشته باشید، شش خودروی مدرن و یک کوپه کلاسیک آمریکایی این گزارش، سطح بالایی از کیفیت و لذت رانندگی را به شما ارائه می دهند.

کد خبر : ۴۴۸۵۵
بازدید : ۸۶۴۷

فرادید | با کاهش حجم موتور اتومبیل‌های شهری، خودروهای محبوب خریداران را نمونه‌هایی کم‌مصرف ظعیف و ظریف تشکیل دادند که با کمک سیستم دیفرانسیل جلو سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، انتظار رانندگی دینامیک و سریع را به سطح حداقل آورد و در عین حال رانندگی را به پدیده‌ای روزمره و کسالت بار تبدیل کرد. این بین هنوز اما خودروهایی را می‌توان خرید که سریع، جذاب، مستحکم، ایمن و البته ارزان هستند.

به گزارش فرادید، این خودروها که معمولا ساخته‌های قدیمی‌ اما خوشنام بازار هستند، عمدتا اتومبیل‌های آلمان، آمریکایی و ژاپنی هستند که خریداران کمتر سراغ آنها رفته ازینرو می‌توانند ضمن بالا بردن آدرنالین خون شما هنگام رانندگی، تجربه داشتن یک اتومبیل خاص و متفاوت را هم برایتان به ارمغان می‌آورند. نکته مهمی که به غیر از نوع جعبه دنده و سطح قدرت موتور، در کیفیت رانندگی هر خودرو موثر است میزان گشتاوری است که در دور زیر 4000 در اختیار راننده قرار می‌دهد که در همه هفت اتومبیل این گزارش، شرایط به مطلوب ما نزدیک است. اگر جسارت کافی برای خرید خودروی اسپورتی داشته باشید، شش خودروی مدرن و یک کوپه کلاسیک آمریکایی این گزارش، سطح بالایی از کیفیت و لذت رانندگی را به شما ارائه می دهند.

اوپل کورسا مدل 2014

هفت سریع و ارزان

اوپل در بازار اروپا حتی از فولکس نیز دینایک بالاتری دارد و محصولات این خودروساز محبوب به رانندگی با کیفیت مشهورند. ظاهر جذاب این هاچ‌بک دیفرانسیل جلوی آلمانی در کنار شاسی فوق‌العاده مستحکم و البته فرمان دقیق کمک کرده تا تجربه سواری با کورسا اسپورت، چیزی متفاوت از اتومبیل‌های هم رده‌اش نظیر میتسوبیشی میراژ، هیوندای آی10 و کیا پیکانتو باشد.

موتور : 1400سی‌سی

قدرت : 105 اسب‌بخار

گشتاور : 130 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 6سرعته دستی

بالاترین سرعت : 200 کیلومتر

کارکرد: 80 هزار کیلومتر

قیمت : 75 میلیون تومان

ب.ام.و سری 325 مدل 2005

هفت سریع و ارزان

سدان دیفرانسیل عقب ب.ام.و به جرات بهترین سری 3 ساخته شده در تاریخ است که به دلیل دقت بالایی که سازنده در هماهنگی میان موتور و گیربکس خودرو به کار گرفته هنگام رانندگی هر فردی را عاشق رانندگی می کند. این خودرو در بین عمده ماشین‌بازها همواره گزینه اول برای خرید ماشین اسپورت ارزان است و در بین رقبای خود به لحاظ عملکرد نظیر ندارد.

موتور : 2500سی‌سی

قدرت : 185 اسب بخار

گشتاور : 240 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 6سرعته دستی

بالاترین سرعت : 240 کیلومتر

کارکرد: 200هزار کیلومتر

قیمت : 60 میلیون تومان

مرسدس بنز سی 240

هفت سریع و ارزان

دیگر سدان دیفرانسیل عقب آلمانی این گزارش گرچه جنبه‌های رفاهی بیشتر و رگه‌های اسپورتی کمتری در مقایسه با ب.ام.و دارد اما به لطف توان بالای مهندسین بنز در هیچ بخشی نسبت به 32 ب.ام.و کم نمی‌آورد و حتی راحتی بیشتری هم دارد.

موتور : 2400سی‌سی

قدرت : 180 اسب بخار

گشتاور : 245 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 5 سرعته اتومات

بالاترین سرعت : 240 کیلومتر

کارکرد: 250هزار کیلومتر

قیمت : 55 میلیون تومان

ام‌جی 6 ناچ‌بک 2012

هفت سریع و ارزان

جعبه دنده تیپ‌ترونیک این خودروی انگلیسی از نوع تیپ‌ترونیک بوده که به خوبی با موتور سرحال سری6 کمک می‌کند تا ام جی بتواند اتومبیلی دلخواه برای عشاق سرعت باشد که در عین تمایل به رانندگی سریع، چندان به پرداخت یک رقم هنگفت برای خرید ماشین اعتقادی ندارند.

موتور : 1800سی‌سی

قدرت : 160 اسب بخار

گشتاور : 215 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 5دنده تیپ‌ترونیک

بالاترین سرعت : 235 کیلومتر

کارکرد: 90 هزار کیلومتر

قیمت : 70 میلیون تومان

سوبارو لگاسی 2009

هفت سریع و ارزان

انتخاب اول ما این خودروی بی‌مرگ و گمنام است که در بازار آمریکا بیش از مزدا، هیوندای، کیا و لکسوس فروش دارد. لگاسی 2009 اگر چه در ظاهر ابعادی مانند مزدا 3 دارد، اما ابعاد اتاق مستقیماً با سوناتای هیوندا مقایسه می‌شود و این هنر ژاپنی‌ها در کوچک نشان دادن ابعاد خودروها است . به لطف سیستم چهارچرخ محرک AWD و موتور باکسر اسپورت، لگاسی یک هیولای تمام عیار است که در عین سواری اسپورت و دیمانیک عالی، در زمیتان هم شما را از هر گوه مسیر بارانی، لیز و یا برفی به سادگی عبور می‌دهد.

موتور : باکسر 2000سی‌سی

قدرت : 150 اسب بخار

گشتاور : 195 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 5سرعته دستی

بالاترین سرعت : 250 کیلومتر

کارکرد: 120 هزار کیلومتر

قیمت : 65 میلیون تومان

آلفا رومئو جولیتا 2011

هفت سریع و ارزان

به کمک پدال شیفترها و نیز سرعت بالای جعبه دنده در تعویض‌های مکرر، جولیتا سریع ترین چیزی است که می توان با قیمتی کمتر از 100 میلیون خرید. در کمتر از 7 ثانیه به سرعت 100کیلومتر می‌رسد و در عین حال، هیچ‌گاه از جادوی طراحی آن در داخل یا خارج از اتاق رها نمی‌شوید.

موتور : 1400سی‌سی توربو

قدرت : 179اسب بخار

گشتاور : 250نیوتن‌متر

جعبه دنده : 5سرعته خودکار

بالاترین سرعت : 245 کیلومتر

کارکرد: 120 هزار کیلومتر

قیمت : 95 میلیون تومان

پونتیاک ترانس ای‌ام

هفت سریع و ارزان

با اینکه تولید نسل دوم فایربرد در سال 1970 آغاز شد و تا سال 1981 ادامه یافت اما افسانه پرنده آتشین پونتیاک هنوز هم در ایران ادامه دارد و بسیاری از عشاق اتومبیل هستند که حاضرند برای دریفت زدن، لاستیک‌سایی و گاز دادن با ترنس ای‌ام مدل 1976 بهایی نزدیک به 100 میلین بپردازند.

موتور : 8 سیلندر 6600سی‌سی

قدرت : 220اسب بخار

گشتاور : 345 نیوتن‌متر

جعبه دنده : 4دنده خودکار

بالاترین سرعت : 230 کیلومتر

کارکرد: 300 هزار کیلومتر

قیمت : 100میلیون تومان


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید