چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟

چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟

فقط با کمک آب حدود ۸۰ درصد آن لکه‌ها ناپدید شدند.

کد خبر : ۴۷۱۶۶
بازدید : ۲۰۵۴
فرادید | احتمالا شما مطالب زیادی در این مورد در اینترنت خوانده‌اید و بعضی از شما کاملا آنها را باور می‌کنید و بعضی دیگر اعتقاد دارید که این روش‌ها کار نمی‌کنند و همه‌ این‌ها ساختگی است.ما همه‌ این نظر‌ها را شنیده‌ایم.
اما ما به شما یک قول می‌دهیم اگر درون قابلمه‌ای که سوخته است آب بریزید و کاغذ خشک کن را درون آن قرار دهید به طور معجزه آسایی سوختگی‌ها از کف قابلمه شما پاک می‌شود و هیچ تمیزکاری‌ای لازم نیست. حداقل این روش را هم امتحان کنید.

یک شب وقتی گوشت می‌پختم و قابلمه‌ به این روز در آمد تصمیم گرفتم این کار را امتحان کنم. آن را تمام شب گذاشتم و صبح دیدم تمیز شده است.
چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟
چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟

۱. چند قطره صابون مایع درون قابلمه بریزید
۲. مقداری آب داغ درون آن بریزید (آب جوش نه، ولی کاملا داغ باشد)
۳. ورق خشک کن را درون آب قرار دهید. روی آن را فشار دهید تا پایین رود و آب کاملا سطح آن را بپوشاند
۴. ۱ ساعت صبر کنید

من آن را مدام چک می‌کردم، اما متوجه هیچ تغییری در آن نشدم و منتظر ماندم یک ساعت تمام شود و آن را شستم؛ و همان چیزی که منتظرش بودم اتفاق افتاد و تمام سوختگی‌ها از کف قابلمه پاک شد.
چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟

با کمترین تلاش من واقعا آن‌ها از بین رفته بودند. فقط با کمک آب حدود ۸۰ درصد آن لکه‌ها ناپدید شدند. من از لکه خشک کن استفاده کردم تا بقیه‌ لکه‌ها نیز پاک شود و همین اتفاق هم افتاد. حتی کوچکنرین تکه‌های سوختگی هم از کف قابلمه پاک شد.
راستش من متعجب شده بودم و عکس آن را برای دوستانم فرستادم و آنها هم شگفت زده شدند من قطعا این کار را دوباره انجام خواهم داد. هرچند به علت زیاد نبودن ورق خشک کن و گران‌تر بودن آن نسبت به مایع ظرف شویی برای همه‌ قابلمه‌های سوخته‌ام اینکار را نمی‌کنم.
چگونه کف قابلمه سوخته را پاک کنیم؟
اما این بهترین راه برای از بین بردن سوختگی کف قابلمه است. من واقعا از سوختگی کف قابلمه بیزارم و این راه کار ساده بیشترین کمک را به من کرد.
منبع:کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید