رنو کلیو با طعم فرمول 1

رنو کلیو با طعم فرمول 1

این هاچ‌بک داغ فرانسوی که با یک جلوپنجره مشکی تیره ظاهری مخوف به خود گرفته قادر است به لطف اتاقی که مجهز به چرم آلکانترا و تجهیزات ارتباطی مدرن است، هم راحتی سرنشینان را فراهم کند و هم به خوبی مزه رانندگی سریع و هیجانی را به خریدارانش بچشاند.

کد خبر : ۴۸۵۹۸
بازدید : ۱۹۲۶

رنو کلیو با طعم فرمول 1

فرادید | خودروساز فرانسوی با رونمایی از عکس‌های سری هاچ‌بک کلیو آر.اس 18 رسما از آخرین تریم اسپورتی برای این خودرو رونمایی کرد. رنو اعلام کرده این محصول سفارشی را به پاس ارج‌گذاری به 40 سال حضور در مسابقات فرمولا1 عرضه می‌کند در حالی که نام آر.اس18 را به یاد خودروی مسابقه‌ای رنو که سال 1976 تولید شد، روی کلیو گذاشته است.

رنو کلیو با طعم فرمول 1

به گزارش فرادید، لوزی فرانسوی برای کلیو آر.اس 18 یک موتور 1.8 لیتری 220 اسب بخار ای‌دی‌سی آماده کرده که به همراه یک اگزوز آکاراپوویچ، الحاقات زیبایی ذدر جای جای اتاق و بدنه و نیز رنگ مشکی تیره، سقف مزین به طرح و نام آر.اس، رکاب‌های جانبی مزین به برند آر.اس، تزئینات داخلی اسپورت و رینگ‌های اسپورت طراوت خاصی به کلیو داده است. این هاچ‌بک داغ فرانسوی که با یک جلوپنجره مشکی تیره ظاهری مخوف به خود گرفته قادر است به لطف اتاقی که مجهز به چرم آلکانترا و تجهیزات ارتباطی مدرن است، هم راحتی سرنشینان را فراهم کند و هم به خوبی مزه رانندگی سریع و هیجانی را به خریدارانش بچشاند.

رنو کلیو یکی از ستون‌های فروش برند رنو در بازار اروپا است که سالانه بیش از 300 هزار دستگاه از آن راهی خانه خریدارانی در قاره سبز می‌شود و همین امسال هم با کسب یک رکورد تازه، فروشش از مرز 315 هزار دستگاه عبور کرده است. این خودرو که در 3 سال اخیر بیش از 1 میلیون دستگاه فروش داشته قرار است به زودی با یک تحول ساختاری روبرو شده و در نسل جدید بر مبنای مدل مفهومی سیمبیوز به شکلی تکنولوژیک و پیشرفته‌تر از همیشه راهی بازار می‌شود. سابقه تولید کلیو به سال 1997 برمی‌گردد. رنو احتمالا نسل جدید کلیو را در اکتبر 2018 و طی رویداد اوتو شو پاریس به بازدیدکنندگان معرفی کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید