آرنولد وانت‌بارها

آرنولد وانت‌بارها

سیلورادو 2018 که طبق اعلام شرکت شورولت از وزن کمتر ، آیرودینامیک بدنه بهتر ، مصرف سوخت پایین تر و فضای بار و کابین جادارتری سود می برد قرار است از میانه بهار 2018 به خریداران آمریکایی و کانادایی تحویل شود.

کد خبر : ۴۸۷۲۸
بازدید : ۵۵۶۶

فرادید | شورولت تنها چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه خودرو دیترویت از نسل جدید وانت‌پیکاپ فول‌سایز و بزرگ خود با نام سیلورادو رونمایی کرد تا خط و نشان جدی برای رقبای خود اعم از دوج و فورد و تویوتا بکشد. سیلورادوی 2018 که آشکارا خودروی خشن‌تر و زیباتری به نظر می‌رسد، اصلاحات بی‌شماری به خود دیده و از تجهیزات بیشتری در مقایسه با نسل قبل سود می‌برد. موتورهای به کار رفته در این خودرو از گونه هشت سیلندر 5.3 یا 6.2 لیتری است که در کنار جعبه دنده های 10سرعته جدید جنرال موتورز کار نیرودهی به این وانت بار سنگین را برعهده دارند.

به گزارش فرادید، پرفروش ترین محصول جنرال موتورز در 2 نوع تک و دو کابین ارائه شده و احتمالا نسخه کریو کب یا یک و نیم کابین آن هم به زودی راهی بازار شود. در عین حال سه نوع تریم کاستوم، کاستوم تریل‌باس و ورک تراک برای این خودرو از سوی شورولت ارائه می‌شود. سیلورادو 2018 که طبق اعلام شرکت شورولت از وزن کمتر ، آیرودینامیک بدنه بهتر ، مصرف سوخت پایین تر و فضای بار و کابین جادارتری سود می برد قرار است از میانه بهار 2018 به خریداران آمریکایی و کانادایی تحویل شود. اینجا می‌توانید آلبوم کاملی از این خودروی قلدر و توانمند آمریکایی را ببینید. فروش سیلورادو امسال بیش از 585 هزار دستگاه بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید