عرضه چهار مدل بنز سواری در ایران

عرضه چهار مدل بنز سواری در ایران

آن گونه که رزازی اعلام کرده به دلیل معرفی قریب‌الوقوع نسل جدید دو کلاس ای و بی، احتمالا از میانه سل 97 شاهد حضور این دو خودرو در ایران خواهیم بود اما 2 کراس‌اوور کوچک جی‌ال‌ای و جی‌ال‌سی به زودی راهی بازار ایران می‌شوند.

کد خبر : ۴۸۹۶۷
بازدید : ۴۹۰۹

مدیرعامل شرکت ستاره ایران احیرا از قصد این برند برای واردات محصولات کوچک و ارزان تر مرسدس بنز در ایران خبر داده است. رزازی در گفتگو با یکی از وب‌سایت‌های خودرویی ضمن تشریح رابطه ستاره ایران و شرکت ایران خودرو با مرسدس بنز آلمان، اعلام کرده چهار مدل کلاس ای، کلاس بی، جی‌ال‌ای و جی‌ال‌سی قرار است با تجهیزات کمتر از استاندارد وارد بازار ایران شوند.

عرضه چهار مدل بنز سواری در ایران

دلیل کاهش تجهیزات این خودروها، هماهنگ‌سازی محصولات بنز برای دریافت مجوز و کاهش قیمت به کمتر از 40 هزار دلار است. آن گونه که رزازی اعلام کرده به دلیل معرفی قریب‌الوقوع نسل جدید دو کلاس ای و بی، احتمالا از میانه سال 97 شاهد حضور این دو خودرو در ایران خواهیم بود اما 2 کراس‌اوور کوچک جی‌ال‌ای و جی‌ال‌سی به زودی راهی بازار ایران می‌شوند. مرسدس بنز در عین حال تلاش دارد از طریق ایران خودرو دیزل نسل جدید کامیون اکتروس و برخی دیگر از خودروهای مشهور ناوگان تجاری خود را در ایران تولید و عرضه نماید. در عین حال در قرارداد جدید مرسدس بنز با ایران، این شرکت متعهد شده کارخانه ایدم تبریز را از نو فعال کرده و نسل جدیدی از موتورهای دیزلی خود را در آن تولید کند که در این راستا لازم است میلیون ها دلار سرمایه‌ و تکنولوژی خارجی وارد کشور شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید