آکورا اسپورت می‌شود

آکورا اسپورت می‌شود

مدیر اجرایی هوندای آمریکا می‌گوید: «ما تعهد عظیمی به ارائه پرفورمنس دقیق آکورا از طریق نسل جدید محصولات داریم. آکورا استراتژی قوای محرکه منحصربه‌فردی را دنبال می‌کند که باعث شده جایگاه صحیح آن در گروه هوندا به عنوان بخشی پرفورمنس و اسپورت حفظ شود.»

کد خبر : ۴۸۹۸۱
بازدید : ۱۷۰۱

ورای عرضه نسل جدید آکورا آردی‌ایکس 2019 در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018، این خودروساز ژاپنی اعلام داشته که برند پرفورمنس تایپ S را دوباره احیا می‌کند و ناوگانی از مدل‌های خود را با پیشرانه 6 سیلندر توربوی جدید عرضه خواهد کرد.

آکورا اسپورت می‌شود
برند تایپ S در آینده روی محصولات متنوعی از آکورا بکار خواهد رفت و هرکدام دارای شاخصه‌های طراحی اسپورت، پیشرانه‌های ارتقا یافته و شاسی اصلاح شده خواهند بود. نشان تایپ S آخرین بار در آکورا TL 2008 بکار رفته اما شاید مشهورترین خودرویی که از این نشان سود برده آکورا آراس‌ایکس نسل DC5 باشد که در برخی از بازارها نیز با نام هوندا اینتگرا تایپ S عرضه شده است. همچنین پیشرانه 6 سیلندر جدیدی نیز در راه است. در سال‌های آینده محصولات مختلف آکورا از این قلب آهنین استفاده خواهند کرد.

آکورا اسپورت می‌شود

البته مشخصات فنی این پیشرانه اعلام نشده اما آکورا تأیید کرده که پیشرانه مورد بحث به‌طور انحصاری به جدیدترین نسل سیستم تمام چرخ محرک سوپر هندلینگ برند SH-AWD متصل خواهد شد و روی مدل آردی‌ایکس 2019 موجود خواهد بود. اما آخرین خبر داغ درباره آکورا اینکه نسخه‌های A از هر مدل کلیدی این شرکت نیز در حال توسعه است. تصمیم آکورا پس از مشاهده موفقیت مدل TLX V6 A-Spec گرفته شده است. در بهار سال جاری میلادی نیز پیشرانه جدید 2.4 لیتری روی این خودرو نصب خواهد شد و اندکی بعد نیز مدل آردی‌ایکس A-Spec تولید خواهد شد. مدیر اجرایی هوندای آمریکا می‌گوید: «ما تعهد عظیمی به ارائه پرفورمنس دقیق آکورا از طریق نسل جدید محصولات داریم. آکورا استراتژی قوای محرکه منحصربه‌فردی را دنبال می‌کند که باعث شده جایگاه صحیح آن در گروه هوندا به عنوان بخشی پرفورمنس حفظ شود.»

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید