پژو به آمریکا برمی‌گردد

پژو به آمریکا برمی‌گردد

مدیرعامل پژو در مصاحبه ای با یک نشریه هلندی گفته است که پژو به آمریکا باز خواهد گشت اما تاکنون مشخص نشده که کدام یکی از برندها عنوان اولین فرستاده را به بازار آمریکا به دست می‌آورند.شایعات پیش از این نشان داده که پژو-سیتروئن قصد دارد محصولات لوکس دی اس را به بازار آمریکا ارسال نماید.

کد خبر : ۴۹۱۲۲
بازدید : ۲۱۹۰

پژو به آمریکا برمی‌گردد

کمپانی پژو سیتروئن سالهاست که در بازار آمریکا حضور ندارد و این یکی از معظلات این کمپانی فرانسوی می باشد که از بزرگترین بازار جهان بی نصیب است.حضور در بازار آمریکا ضمن اینکه سود آوری مناسبی را برای خودروسازان به ارمغان می آورد ،اعتباری مهمی نیز محسوب می گردد.از این رو ژان فیلیپه مدیر عامل پژو در آخرین اظهار نظرش عنوان نموده این کمپانی قصد دارد با محصولات متنوعی از سری محصولات پژو ،سیتروئن و یا DS به بازار آمریکا وارد شود.

پژو به آمریکا برمی‌گردد

فیلیپه در مصاحبه ای با یک نشریه هلندی گفته است که پژو به آمریکا باز خواهد گشت اما تاکنون مشخص نشده که کدام یکی از برند ها فوق بعنوان اولین ورودی به بازار آمریکا خواهد بود.پیش از این شایعات نشان داده که پژو-سیتروئن قصد دارد محصولات لوکس دی اس را به بازار آمریکا ارسال نماید. سال گذشته کمپانی پژو-سیترون، لری دومینیک از شرکت hired TrueCar and Nissan بعنوان مدیر اجرایی بازار آمریکای شمالی به استخدام خود در آورد تا مقدمات حضور در بازار آمریکا را مهیا نماید. دومینیک در آن زمان احضار داشت که حضور پژو در آمریکا پروژه 10 ساله است و نباید انتظار حضوری سریع را داشت.

پژو به آمریکا برمی‌گردد

اولین محصولات ورودی به امریکا در سالهای آینده به احتمال زیاد برای فروش نخواهد بود چرا که طبق استراتژی مشخص شده در ابتدا محصولات پژو - سیتروئن توسط سرویس های به اشتراک گذاری خودرو در اختیار مردم این کشور قرر خواهد گرفت تا مشتریان قبل از دسترسی به شبکه فروش ،با محصولات این شرکت از نزدیک آشنا شوند. قابل ذکر است پژو برای اولین بار در سال 1961 وارد بازار امریکا شد و تا 1991 در این کشور حضور داشت. سیتروئن هم بعنوان دیگر زیر مجموعه این شرکت در سال 1974 از آمریکا برای همیشه خارج شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید