ب.ام.و شاسی‌بلند برقی می‌سازد

ب.ام.و شاسی‌بلند برقی می‌سازد

ب.ام.و در نظر دارد با نصب یک موتور الکتریکی روی این اتومبیل جادار، توانی معادل 443 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد ضمن اینکه مدیران شرکت آلمانی اعلام کرده‌اند از تکنولوژی‌های مدرن به کار رفته در مفهومی ویژن 100 هم به شاسی‌بلند جدید خود تزریق خواهند کرد.

کد خبر : ۴۹۱۳۰
بازدید : ۱۹۱۸

فرادید | مجله اروپایی اوتواکسپرس از قصد ب.ام.و برای ساخت یک اس‌یووی الکتریکی و خودران با ژن مشابه مدل مفهومی آی.نکست خبر داده که قرار است تا سال 2021 رونمایی و روانه بازارهای جهانی شود. این خودرو که شباهت بسیاری به لحاظ ظاهر و ابعاد به مدل محبوب ایکس5 ب.ام.و دارد، احتمالا امسال در نمونه مفهومی و اولیه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ب.ام.و شاسی‌بلند برقی می‌سازد

به گزارش فرادید الکساندر کوتوک مدیر اجرایی بخش آی تکنولوژی شرکت ب.ام.و درباره محصول تازه این برند آلمانی اعلام کرده : «می‌توانم قول دهم در حال ساخت چیزی هستیم که خریداران را با تجربه جدیدی از سواری و راندن اتومبیل روبرو کند. ما برمبنای نیاز خریداران محصولات خود را طراحی و تولید می‌کنیم و این شاسی‌بلند جدید سرآمد چنین دیدگاهی است. » گفته می‌شود 4 ویژگی اصلی این خودرو شامل طراحی داخلی متفاوت، قدرت بالاتر، موتور الکتریکی و طرح بیرونی مشابه ب.ام.و ایکس5 می‌باشد.

ب.ام.و شاسی‌بلند برقی می‌سازد

ب.ام.و در نظر دارد با نصب یک موتور الکتریکی روی این اتومبیل جادار، توانی معادل 443 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد ضمن اینکه مدیران شرکت آلمانی اعلام کرده‌اند از تکنولوژی‌های مدرن به کار رفته در مفهومی ویژن 100 هم به شاسی‌بلند جدید خود تزریق خواهند کرد. ب.ام.و با یک سرمایه‌گذاری گسترده در نظر دارد تا ابتدای سال 2022 طیف وسیعی از محصولاتش را در قالب الکتریکی روانه بازارهای مصرف کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید