کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

تغییر ظاهر رینگ‌ها به انواعی جدیدتر در کنار اضافه شدن بعضی تجهیزات به لیست آپشن‌های سفارشی موجب می‌شود تا سرنشینان هنگام سوار شدن به اوپتیما راحت‌‌تر از همیشه سرگرم شوند.

کد خبر : ۴۹۵۳۱
بازدید : ۳۱۹۶

کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

فرادید | با انتشار تصاویری جدید از فیس‌لیفت کیا اوپتیما، سازنده کره ای رسما طرح فیس‌لیفت 2018 سدان متوسط و محبوب خود ار کلید زد. این سدان کره‌ای که به لطف طراحی مثال‌زدنی، کیفیت ساخت بالا و ایمنی مناسب در 3 نسل اخیر خود موفق شده بازار خوبی در ایران و جهان برای خود دست و پا کند، اخیرا در نمونه‌ فیس‌لیفت 2018 در کره جنوبی معرفی شده است.

کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

به گزارش فرادید، برمبنای اطلاعاتی که یک وب‌سایت آمریکایی منتشر کرده نسخه جهانی اوپتیما با ظاهری مشابه مدلی که امروز کیا آن را در سئول معرفی کرده در نمایشگاه نیویورک رونمایی می‌شود. در مدل جدید ما شاهد بروز یک فرم تازه در دماغه ببر هستیم و خطوطی به صورت عمودی روی جلوپنجره ظاهر شده‌اند. تریم داخلی چراغ‌ها هم با تغییر مواجه شده و دی‌لایت نیز با فرمی جدید، حالتی زیباتر از همیشه به خود گرفته است.

کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

تغییر ظاهر رینگ‌ها به انواعی جدیدتر در کنار اضافه شدن بعضی تجهیزات به لیست آپشن‌های سفارشی موجب می‌شود تا سرنشینان هنگام سوار شدن به اوپتیما راحت‌‌تر از همیشه سرگرم شوند. علاوه بر این 4 موتور توربو و تنفس طبیعی که با قدرت‌های 180، 141، 163 و 152 اسب بخار کار نیرودهی به این سدان کره ای را برعهده دارند، موجب می‌شود تا دامنه انتخاب خریداران متنوع شود.

کیا اوپتیما فیس‌لیفت شد

با رونمایی از این خودرو مشخص شد کیا تلاش دارد در فواصل زمانی کمتر از 3 سال دست به تغییر و تحول در طراحی محصولاتش زده و در هر 5 سال نسل جدیدی از خودروهایش را به بازار عرضه کند. اوپتیما هم اینک در بازار ایران در تریم جی‌تی لاین و فول آپشن قیمتی 255 میلیون تومانی دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید