غوغای فولکس در چین

غوغای فولکس در چین

این بخش از بازار جهان که شدیدا رقابتی، مملو از فرصت و در معرض تغییرات تکنولوژیک است به واسطه حضور توامان انبوهی از برندهای گمنام چینی و اغلب خودروسازان برجسته جهان از شرایط خاصی برخوردار است. بیش از 100 برند مختلف با حدود 503 مدل در بازار چین فعالند و در حالی که فولکس‌واگن، جیلی، بیوک، تویوتا، نیسان، گک و هوندا جزو خودروسازان موفق بازار چینی هستند، فیات، دی‌اس، ونوچیا، هاوتای و لیفان از بدترین شرایط فروش در این کشور رنج می برند.

کد خبر : ۴۹۶۵۴
بازدید : ۲۴۸۸

فرادید | بازار چین بزرگان خود را شناخت. نگاهی به عملکرد خودروسازان مختلف در بزرگترین بازار خودروی جهان،نشان می‌دهد فولکس‌واگن در کنار برندهای نوظهور چینی از موفق‌ترین برندها و پرفروش‌ترین مدل‌ها در سال 2017 برخوردار بوده‌اند. نکته جالب این است که بائوجون به عنوان خودروسازی کاملا جوان توانسته با عرضه کراس‌اوور 510 سورپرایرز بزرگ بازار چین باشد.

غوغای فولکس در چین
به گزارش فرادید، بازار خودروی چین با ادامه روند رشد خود، امسال مرز فروش 24.7 میلیون دستگاه را شکست و توانست باز هم فاصله خود را با دو بازار اروپا و آمریکا افزایش دهد. این بخش از بازار جهان که شدیدا رقابتی، مملو از فرصت و در معرض تغییرات تکنولوژیک است به واسطه حضور توامان انبوهی از برندهای گمنام چینی و اغلب خودروسازان برجسته جهان از شرایط خاصی برخوردار است. بیش از 100 برند مختلف با حدود 503 مدل در بازار چین فعالند و در حالی که فولکس‌واگن، جیلی، بیوک، تویوتا، نیسان، گک و هوندا جزو خودروسازان موفق بازار چینی هستند، فیات، دی‌اس، ونوچیا، هاوتای و لیفان از بدترین شرایط فروش در این کشور رنج می برند. کل فروش خودرو در سال 2017 در کشور چین 24.720 میلیون دستگاه بوده که از این تعداد 4.160 میلیون دستگاه متعلق به خودروهای تجاری بوده است.

غوغای فولکس در چین
وولینگ گوانگ هوانگ: این خودروی چینی موفق شده با تولید بیش از 532 هزار دستگاه خودرو، رتبه سال 2016 خود را دوباره تکرار کرده و به تنهایی بر صدر جدول پرفروش‌ترین خودروسازان بازار چین تکیه بزند.


هاوال اچ6: این خودرو که اخیرا توسط شرکت بهمن در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شده با تولید بیش از 505 هزار دستگاه خودرو رتبه دوم پرفروش‌ترین محصول بازار چین را از آن خود کرده است.

غوغای فولکس در چین
فولکس‌واگن لاویدا: سدان آلمانی تا پیش از شانس بالایی برای کسب رتبه نخست داشت اما افت فروش د ر2 ماه پایانی سال باعث شد تا با تولید 461 هزار دستگاه، بازی را به رقبای چینی باخته و به رتبه سوم بازار بسنده کند.

بیوک اکسلنت: سدان آمریکایی بیوک یکی از شگفتی‌سازان بازار امسال بوده که موفق شده با یک رشد گسترده 13 درصدی، 421 هزار دستگاه فروش داشته باشد.


نیسان سیلفی: خودروساز بزرگ ژاپنی با این محصول جذاب توانسته ضمن کسب یک رشد 10 درصدی، بیش 404 هزار دستگاه فروش داشته باشد و جایگاه خود را بیش از همیشه در بازار چین مستحکم کند.

غوغای فولکس در چین


بائوجون 510: با لوگویی مشابه سمند، این شاسی‌بلند چینی- آمریکایی موفق شده رتبه ششم بازار چین در سال 2017 را به خود اختصاص داده و با فروش بیش از 358 هزار دستگاه یکی از شگفتی‌سازان بازار باشد.


فولکس‌واگن تیگوان: میهمان تازه و 300 میلیونی بازار ایران گویا در چین بازار بسیار خوبی دارد به طوری که امسال با فروش 340 هزار دستگاه یکی از مهمترین سورپرایزهای فولکس در راستای تحقق رشد فروش و تثبیت جایگاهش به عنوان بزرگترین خودروساز جهان بوده است.

غوغای فولکس در چین
گک ترامپچی جی اس4: این سدان چینی با فروش بیش 337 هزار دستگاه، یکی از موفق‌ترین محصولات کمپانی پیشرو گک بوده که از قضا تمایل دارد در بازار آمریکا هم به فعالیت بپردازد.


تویوتا کورولا: محبوب‌ترین خودروی جهان به مدد فروش گسترده خود در بازار چین توانسته تویوتا را در زمینه کسب رشد مدنظر در سال 2017 یاری کند. این سدان کوچک توانیته با فروش 336 هزار دستگاه در بازار چین، حدود یک چهارم کل فروشش را در جهان از طریق خریداران چینی محقق سازد.

غوغای فولکس در چین
فولکس‌واگن ساگیتار: نامش را تا به حال نشنیده‌اید اما دهمین خودروی سال چین به لحاظ تعداد فروش بوده که مجموعه توانسته 327 هزار دستگاه فروش داشته باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید