قیمت ارزان هیوندای کونا

قیمت ارزان هیوندای کونا

در نمونه فول، خودروی کونا به یک موتور 2 لیتری توربو و 175 اسبی مجهز است که راننده را قادر می‌سازد در مانورهای سریع با قدرت بیشتری عمل کند. در عین حال، گشتاور موتور به بیش از 290 نیوتن‌متر رسیده و در کنار تریم زمستانی، خودرو به گیربکس 2کلاچه هفت دنده هم مجهز می‌گردد.

کد خبر : ۴۹۹۴۳
بازدید : ۳۰۳۸

فرادید | با آغاز رسمی عرضه کراس‌اوور کامپکت و اسپورت کونا، هیوندای قیمت مدل پایه این خودروی جذاب را 19 هزار و پانصد دلار اعلام کرد. مدل پایه به یک موتور 2 لیتری 147 اسبی، جعبه دنده6 سرعته اتومات و سیستم دیفرانسیل جلو مجهز است. در این تیپ تجهیزات متعددی ارائه می‌گردد که از جمله آنها می‌توان به سیستم روشنایی اتوماتیک، سامانه ورود بدون کلید، چراغ‌های تماما ال‌ای‌دی، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، بلوتوث، اپل کارپلی، اندروید اوتو و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. اما اگر طرفدار خودروهای دودیفرانسیل هستید باید برای نمونه 4چرخ محرک کونا مبلغی معادل 20 هزار و هشتصد دلار در تیپ اس‌ای بپردازید.

قیمت ارزان هیوندای کونا
به گزارش فرادید، این خودروی کره‌ای با موتوری قدرتمند که حدود 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند به مشتریان تحویل می‌شود ضمن اینکه با پرداخت مبالغ اضافه می‌توان صندلی‌های گرمکن‌دار، سقف رنگی، سقف پانوراما، هشدار نقاط کور و سیستم گرمایشی آینه‌ها را به لیست تجهیزات کونا اضافه کرد.

قیمت ارزان هیوندای کونا
همچنین در نمونه فول، خودروی کونا به یک موتور 2 لیتری توربو و 175 اسبی مجهز است که راننده را قادر می‌سازد در مانورهای سریع با قدرت بیشتری عمل کند. در عین حال، گشتاور موتور به بیش از 290 نیوتن‌متر رسیده و در کنار تریم زمستانی، خودرو به گیربکس 2کلاچه هفت دنده هم مجهز می‌گردد. قیمت این نمونه از کونا 24 هزار دلار بوده و به زودی در ایران هم رونمایی می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید