سایپا، هاب تولید محصولات تجاری ولوو

سایپا، هاب تولید محصولات تجاری ولوو

قائم مقام ارشد شرکت ولوو تراکس از برنامه ریزی جامع و استراتژیک مشترک این شرکت با سایپادیزل با محوریت مشتری مداری و افزایش رضایتمندی خبر داد.

کد خبر : ۴۹۹۷۲
بازدید : ۲۰۶۲

خانم هلن ملکویست قائم مقام ارشد مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد در حاشیه بازدید از شرکت سایپادیزل و دیدار با مدیران ارشد این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر همکاری نزدیکی میان دو کمپانی در جریان است که در این میان، توجه به نیازها و خواسته های مشتریان ولوو در ایران، محور اصلی مذاکرات با سایپادیزل و تعیین اهداف آتی به شمار می آید.

سایپا، هاب تولید محصولات تجاری ولوو

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهندس جهرودی مدیری با تجربه است و مذاکرات بسیار خوبی در زمینه های تولید، سرمایه گذاری مشترک، موضوعات مالی و خدمات قابل ارائه به مشتریان با وی، مدیران ارشد گروه سایپا و سایپادیزل داشتیم که تحقق آن، نیازمند کار گروهی منسجم و هماهنگ است که مصمم به اجرای آن هستیم.

سایپا، هاب تولید محصولات تجاری ولوو

ملکویست، سابقه همکاری بیش از ۳۰ سال با سایپادیزل را در نتیجه ارتباط و تعامل مناسب میان این دو شریک تجاری قدیمی دانست و خاطرنشان کرد: گروه سایپا و سایپادیزل از جمله برندهای بسیار قوی و شناخته شده در ایران هستند و شرکت ولوو نیز به واسطه مدت زمان طولانی حضور خود در ایران و عرضه محصولات خود توسط سایپادیزل، به برندی محبوب و قابل اعتماد تبدیل شده است که این موفقیت، ناشی از تفکر جهانی و توجه ویژه ولوو به مسائلی نظیر: کیفیت، ایمنی، نوآوری و مسائل زیست محیطی در محصولات تولیدی است.

سایپا، هاب تولید محصولات تجاری ولوو

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های استراتژیک ولوو در ایران، تبدیل سایپادیزل به هاب صادراتی منطقه است که با توجه به ظرفیت های مناسب موجود، در حال مطالعه روی کشورهای همسایه و بازارهای هدف هستیم تا بتوانیم زمینه های لازم برای صادرات محصولات تولیدی ولوو توسط سایپادیزل را فراهم آورده و شاهد عملکردی مناسب در صادرات محصولات ولوو از ایران باشیم. قائم مقام ارشد ولوو تراکس در پایان، افزایش عمق ساخت داخل را یکی دیگر از برنامه های مشترک ولوو با سایپادیزل برشمرد و بیان داشت: استفاده از پتانسیل های موجود قطعه سازی در ایران که مطابق با قوانین و استانداردهای جهانی و شرکت ولوو تراکس باشد، در دستور کار مشترک قرار دارد و قصد داریم با حفظ کیفیت محصول، به درصد مناسبی از داخلی سازی محصولات در ایران دست یابیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید