ولار مخلوق زیبای مک‌گاورن

ولار مخلوق زیبای مک‌گاورن

مک‌ گاورن در سمت مدیر طراحی برند لندروور، موفق شده در کمتر از یک دهه فرمی زیباتر از همیشه را به تولیدات این برند انگلیسی و نوستالژیک تزریق کند.

کد خبر : ۵۰۰۷۴
بازدید : ۱۸۰۵

فرادید | جری مک گاورن مدیر طراحی برند لندروور رنجروور موفق شد در فستیوال سالانه صنعت اتومبیل، جایزه بهترین طراح سال 2017 را به خاطر مدیریت مستقیم پروژه طراحی و تولید مدل زیبای ولار به دست آورد. وی که در پرونده خود سابقه طولانی سه دهه طراحی محصولات صنعتی از جمله اتومبیل را دارد، در سمت مدیر طراحی برند لندروور، موفق شده در کمتر از یک دهه فرمی زیباتر از همیشه را به تولیدات این برند انگلیسی نوستالژیک تزریق کند.

ولار مخلوق زیبای مک‌گاورن

به گزارش فرادید، وی که سابقه طراحی در برندهای مزدا، ولوو، آستون مارتین، کریسلر و ام‌جی را دارد، از سال 2010 به سمت مدیریت استودیو طراحی لندروور درآمد. وی که در جوانی از طریق بورس تحصیلی شرکت کریسلر، موفق به تحصیل در پلی‌تکنیک لنکستر انگلستان شد بعدها با ورود به مدرسه سلطنتی هنر لندن (Royal College of Art- London)در حوزه طراحی خودرو تحت آموزش بهترین اساتید دانش مهندسی خودرو قرار گرفت و موفق شد کانسپت زیبای ال.آر.ایکس را برای برند لندروور خلق کند. از جمله طرح‌هایی که با مدیریت وی در تیم لندروور به ثمر نشسته می‌توان به مدل دیسکاوری و نیز رنجروور اسپورت اشاره کرد.

ولار مخلوق زیبای مک‌گاورن

ولار که یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند لوکس جهان است، با داشتن سطح بالایی از تجهیزات، یک طراحی جذاب در بدنه و اتاقی مملو از ادوات، چوب، چرم و فرش توانسته در مدتی کوتاه بسیاری از نگاه‌ها را در بازارهای جهانی به سمت خود جلب کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید