و سرانجام سانتافه 2019

و سرانجام سانتافه 2019

سبک طراحی سانتافه ترکیبی از کاراکتر یک اس یو وی قدرتمند و اسپرت و نیز اتومبیلی مجلل است ضمن اینکه هویت سانتافه در ادامه خودروهای جدید هیوندای یعنی سوناتا 2018، اکسنت 2018 و ولوستر 2019 بوده و  تشابه زیادی با مدل کُنا و شاسی‌بلند هیدروژنی نکسو در بخش جلوپنجره دارد.

کد خبر : ۵۰۱۲۸
بازدید : ۴۲۴۷

فرادید | سرانجام هیوندای از نسل چهارم شاسی بلند محبوب و پرفروش خود یعنی سانتافه پرده برداشت. تیزر این خودروی کره‌ای اخیرا منتشر شده و نشان می‌دهد سبک طراحی سانتافه نزدیک به مدل کونا و کانسپت نکسو است. اولین تصویر رسمی از نسل جدید و چهارم هیوندای سانتافه در حالی منتشر شده که کراس‌اوور متوسط و پرفروش خودروساز کره‌ای توانسته در پایان نسل سوم خود فروشی بالغ بر 1 میلیون دستگاه را به ثبت رساند.

و سرانجام سانتافه 2018

به گزارش فرادید، نگاهی به نخستین تصویر رسمی سانتافه 2018 خبر از دمیدن یک روح تازه در این محصول می‌دهد به طوری که سبک طراحی سانتافه ترکیبی از کاراکتر یک اس یو وی قدرتمند و اسپرت و نیز اتومبیلی مجلل است ضمن اینکه هویت سانتافه در ادامه ساخت خودروهای جدید هیوندای یعنی سوناتا 2018، اکسنت 2018 و ولوستر 2019 بوده و تشابه زیادی با مدل کُنا و شاسی‌بلند هیدروژنی نکسو در بخش جلوپنجره دارد. نکته مهم دیگر، فرم طراحی کابین یان خودرو است که کاملا دگرگون شده و به محصولاتی مثل آی 30 و کونا بسیار شباهت پیدا کرده است. استفاده از رنگ‌های شاد و خطوطی منحنی کمک کرده تا طراوت و تازگی به اتاق سانتافه جدید تزریق شود.

و سرانجام سانتافه 2018

در سانتافه جدید با افزایش فاصله محورها شما با فضای داخلی بیشتر‌ به ویژه برای‌ سرنشینان ردیف سوم روبرو هستید. امکان مدیریت عملکرد خودرو با گوشی موبایل ، سیستم پاسخگویی به فرامین صوتی ، سیستم هشدار/ترمز اتوماتیک دنده عقب که بطور اتومات پیش از برخورد با موانعی که در پشت خودرو قرار داشته و از دید راننده پنهان است اقدام به ترمزگیری می‌نماید، سیستم کمکی خروج امن که در صورت باز کردن هر‌یک‌از دربهای عقب توسط سرنشینان و نزدیک شدن باشد هشدار می‌دهد و همچنین سامانه هشدار حضور سرنشین در صندلی عقب که بیشتر‌برای رانندگان فراموشکاری که کودک یا حیوان خانگی را در ردیف عقب فراموش کرده و اقدام به ترک‌خودرو میکنند برای اولین بار در نسل جدید سانتافه به مشتریان ارائه میشود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید