فردا، پیش‌فروش دنا پلاس توربو شروع می‌شود

فردا، پیش‌فروش دنا پلاس توربو شروع می‌شود

کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند ضمن اینکه قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

کد خبر : ۵۰۱۳۹
بازدید : ۲۸۶۵

بدينوسيله به اطلاع کليه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، شرايط پيش فروش خودروی دنا پلاس توربوشارژ به مناسبت دهه مبارک فجر با ظرفيت محدود از روز چهارشنبه 96/11/18 تا زمان تكميل ظرفيت، به شرح زير اعلام می‌گردد: شش رنگ مختلف برای این محصول در نظر گرفته شده در حالی که موعد تحویل خودرو در افق بهار 97 بوده و سود مشارکت این طرح هم بین 16 تا 18 درصد می باشد. در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو می باشد .

فردا، پیش‌فروش دنا پلاس توربو شروع می‌شود

امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد .کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی ایران خودرو به صورت یکطرفه ابطال خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید