بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

وسیله بازی دقیقا به اندازه خود بازی جذابیت دارد! در گذشته‌ای نه چندان دور لپ‌تاپ‌های گیمینگ اغلب فانتزی بودند؛ اگر شما به اندازه کافی هزینه می‌کردید می‌توانستید لپ‌تاپی بخرید که شاید قادر به اجرای اکثر بازی‌های جدید بود؛ اما هنوز هم می‌بایست با یک سری از مسایل دست به گریبان می‌شدید؛ از پایین آمدن کیفیت بازی گرفته تا کنار آمدن با عمر باتری وحشتناک.

کد خبر : ۵۰۲۲۱
بازدید : ۲۰۹۸
وسیله بازی دقیقا به اندازه خود بازی جذابیت دارد! در گذشته‌ای نه چندان دور لپ‌تاپ‌های گیمینگ اغلب فانتزی بودند؛ اگر شما به اندازه کافی هزینه می‌کردید می‌توانستید لپ‌تاپی بخرید که شاید قادر به اجرای اکثر بازی‌های جدید بود؛ اما هنوز هم می‌بایست با یک سری از مسایل دست به گریبان می‌شدید؛ از پایین آمدن کیفیت بازی گرفته تا کنار آمدن با عمر باتری وحشتناک!

یک لپ‌تاپ گیمینگ هنوز هم هزینه قابل توجهی روی دست شما می‌گذارد اما مشکلات آن به مراتب کمتر از قبل است. اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ به منظور بازی کردن و انجام کارهای خودتان هستید ادامه مطلب را بخوانید تا با ۶ گزینه ارزشمند در برابر قیمت آشنا شوید:

Asus ROG Strix GL502VS
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا


اگر به دنبال چیزی قابل حمل‌تر از یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی هستید، لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ROG Strix GL502VS یک گزینه مناسب به شمار می‌رود و طبق بررسی وبسایت PC Gamer، در مجموع بهترین انتخاب به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ است. جای تعجب نیست اگر عواملی مانند قدرت زیاد و قابلیت حمل بالا با ویژگی طول عمر باتری در تضاد باشند؛ PC Gamer می‌گوید که شما می‌توانید فقط یکی دو ساعت از باتری این لپ‌تاپ‌ انتظار داشته باشید؛ حتی اگر با آن بازی نکنید!

قیمت: ۱۷۰۰ دلار


Acer Predator 17
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

لپ‌تاپ گیمینگ بعدی که البته برای هر منظور دیگری هم مناسب است، Predator 17 نام دارد و توسط کمپانی نام‌آشنای Acer تولید شده است. این لپ‌تاپ انتخاب اول وبسایت Wirecutter محسوب می‌شود و از آن با عنوان " بهترین کارایی در برابر قیمت، بدون هیچ نقص مهم " یاد می‌کند. در واقع این دستگاه ارزان قیمت نیست اما در برابر هزینه پرداختی، یک نمایشگر ۱۷/۳ اینچی فوق‌العاده و ویژگی‌های مناسب گیمینگ از قبیل صفحه کلید با نور پس زمینه کاملا قابل برنامه‌ریزی و سیستم خنک کننده کارآمد را به دست می‌آورید (چیزی که متاسفانه بر اساس بررسی Wirecutter با سر و صدای نسبتا بلند فن‌ها همراه است).

قیمت: ۱۸۵۷ دلار


Dell Inspiron 15 7000
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا


ممکن است لپ‌تاپ‌های Alienware کمپانی Dell برای استفاده در محل کار و دانشگاه مناسب نباشند اما دور از انتظار نیست که دستگاه‌های برند Inspiron این شرکت برای کاربردهای شغلی و تحصیلی کاملا مناسب باشند. یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های این سری، Inspiron 15 7000 است که بسیاری از وبسایت‌ها (از جمله CNET و Wirecutter) آن را یک دستگاه ارزشمند می‌دانند. با خرید این لپ‌تاپ به مبلغی کمتر از ۱۰۰۰ دلار می‌توانید یک پیکربندی عالی داشته باشید که می‌تواند با سیستم‌های بزرگ‌تر رقابت کند، در حالی که مزایایی همچون قابلیت حمل خوب و باتری عالی را هم به همراه دارد.

قیمت: ۹۰۰ دلار


Razer Blade
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

در حالی که اکثر گیمرها با اندکی بهبود قابلیت حمل در کنار عملکرد بالا خوشحال می‌شوند، عده دیگری هم هستند که همه چیز را تا جای ممکن باریک‌تر و سبک‌تر دوست دارند. لپ تاپ ۱۴ اینچی Razer Blaze مناسب این گروه است و وبسایت CNET آن را مک‌بوک پروی لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌داند. البته این ویژگی با بالا رفتن نسبی قیمت و محدودیت گزینه‌های پیکربندی در مقایسه با اکثر دستگاه‌های رقیب همراه است اما اگر این چیزها برای‌تان اهمیتی ندارد می‌توانید کارایی زیادی را از این لپ‌تاپ جمع و جور و رده بالا انتظار داشته باشید.

قیمت: ۱۹۰۰ دلار به بالا


MSI GT83VR Titan SLI

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

ممکن است لپ‌تاپ گیمینگ GT83VR از لحاظ وزن و اندازه به کامپیوترهای قابل حمل سالیان پیش شباهت داشته باشد اما به خوبی می‌تواند نقش یک جایگزین مناسب را برای کامپیوتر دسکتاپ شما ایفا کند. همچنین می‌توانید اطمینان داشته باشید که در اجرای هیچ‌یک از بازی‌ها ناامیدتان نخواهد کرد. با پرداخت قیمت نجومی این لپ‌تاپ یک پیکربندی قدرتمند شامل دو پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1080، یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت ۱۸/۴ اینچی و یک صفحه کلید کامل مکانیکی را به دست می‌آورید اما یادتان باشد که زیاد از پریز برق دور نشوید!

قیمت: ۴۱۰۵ دلار به بالا


Alienware 17 R4
بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا

Alienware (از زیرمجمعه‌های کمپانی Dell) به مدت بیش از ۲۰ سال است که از برندهای محبوب گیمرها محسوب می‌شود و شهرتش را تا امروز نیز حفظ کرده است. لپ‌تاپ Alienware 17 R4 تاکنون توسط وبسایت‌هایی مانند PCMag و CNET بررسی شده و مورد تایید قرار گرفته است. این لپ‌تاپ با پیکربندی پایه‌ای خود نسبتا ارزان قیمت بوده اما به مانند بسیاری دیگر از لپ‌تاپ‌ها هنگامی ‌که شروع به افزودن ویژگی‌های رده‌بالا از جمله سازگاری با VR نمایید قیمتش افزایش می‌یابد.
منبع : وب سایت آی تی رسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید