کولاک خودروهای جدید هندی

کولاک خودروهای جدید هندی

این شرکت هندی در ماه اول سال 2018، افزایش فروش جهانی 20 درصدی تجربه کرد. با احتساب میزان فروش محصولات برند جگوار لندرور، تاتاموتورز در ماه اول سال جدید میلادی، 114 هزار و 797 دستگاه فروش داشته است.

کد خبر : ۵۰۴۸۰
بازدید : ۱۲۸۹۸

گرد و خاک کانسپت‌های هندی‌

فرادید | هندی‌ها از راه نرسیده ترکاندند! شرکت مشهور هندی با معرفی دو کانسپت جذاب و جنجالی نشان داد برای ورود به بازارهای جهانی آمادگی کاملی دارد. تاتاموتورز، غول خودروسازی هندوستان، از دو مدل مفهومی جدید با نام‌های 45X و H5X در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دهلی نو 2018 رونمایی کرد تا نشان دهد عزم خود را برای ورود جدی به بازارهای جهانی جزم کرده است.گروه خودروسازی هندی تاتاموتورز (TATA) که برندهای جگوار لندرور، تاتا دوو و تاتا تکنولوژی را در اختیار دارد، با دو مدل مفهومی هاچ‌بک Tata 45X و شاسی‌بلند Tata H5X در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دهلی نو 2018 (Delhi Auto Expo)، توجه رسانه‌ها را جلب کرد.

گرد و خاک کانسپت‌های هندی‌

به گزارش فرادید، هاچ‌بک مفهومی جدید تاتاموتورز که با کد Tata 45X در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دهلی نو 2018رونمایی شد، اولین محصول با زبان طراحی و معماری جدید این شرکت هندی موسوم به «چابک، سبک، انعطاف‌پذیر و پیشرفته» است. تیم طراحی تاتا با هدف بازطراحی یک خودروی شهری مدرن و محصولی انقلابی برای مشتریان هندی، تاتا 45X را در قالب یک مدل مفهومی رونمایی کرده است. با توجه ویژه به تعامل خودرو، سرنشینان و رانندگی روزمره، تاتا 45X ترکیبی از طراحی آینده‌نگرانه، فناوری پیشرفته و عملکرد فنی مناسب خواهد بود.

از ویژگی‌های قابل توجه تاتا 45X می‌توان به بدنه‌ی آیرودینامیک و اسپرت، چراغ‌های ال‌ای‌دی و بسیار باریک و جلوپنجره‌ی منحصربه‌فرد اشاره کرد. در نمای عقب چراغ‌های جذاب و تزئینات کروم و در کابین، طراحی کاربرپسند به همراه سیستم اطلاعاتی و سرگرمی و نمایشگرهای دیجیتال برجسته‌تر هستند. ابعاد تاتا 45X شامل طول، عرض، ارتفاع و فاصله‌ی دو محور به ترتیب، 4.25، 1.85، 1.45 و 2.63 متر است.

گرد و خاک کانسپت‌های هندی‌

دیگر خودروی مفهومی تاتاموتورز دراین نمایشگاه، شاسی بلند H5X است. تاتا H5X همانند مدل مفهومی تاتا 45X از زبان معماری و طراحی جدید این شرکت استفاده می‌کند. تاتا H5X طراحی آینده‌نگرانه در بدنه و کابین را با فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های کاربردی همراه کرده است. نکته‌ی مهم این شاسی‌بلند، همکاری مستقیم تیم‌های مهندسی تاتامورز و جگوار لندرور و ساخت آن بر پایه‌ی پلتفرم دی8لندرور است. تاتا H5X دیزل با ابعاد طول، عرض، ارتفاع و فاصله‌ی دو محور به ترتیب4.57، 1.96، 1.68و 2.74متر همراه شده است.

جالب است که این شرکت هندی در ماه اول سال 2018، افزایش فروش جهانی 20 درصدی تجربه کرد. با احتساب میزان فروش محصولات برند جگوار لندرور، تاتاموتورز در ماه اول سال جدید میلادی، 114 هزار و 797 دستگاه فروش داشته است. فروش ماه اول این شرکت در سال 2017، حدود95 هزار دستگاه بود. میزان فروش خودروهای تجاری و محصولات برند تاتا دوو در ماه اول 2018 به رقم 44 هزار و 828 دستگاه رسید که در مقایسه با سال گذشته و فروش 34 هزار و 13 دستگاه، 32 درصد افزایش نشان می‌دهد. فروش جهانی تمام خودروهای سواری نیز با 69 هزار و 969 دستگاه در مقایسه با 61 هزار و 918 دستگاه ماه اول سال گذشته، 13 درصد افزایش داشته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید