همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018

همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018

ایکس4 جدید با افزایش ابعاد از همیشه خودرویی جادارتر است به طوری که طول، عرض و ارتفاع این کشتی‌گیر آلمانی به ترتیب معادل 7.6، 5.3 و 3.5سانتی‌متر رشد کرده و در مقایسه با گذشته فضای بهتری را برای 5سرنشین بزرگسال فراهم می‌کند. در عین حال قدرت موتور توربو و 2 لیتری ایکس4 به حدود 248 اسب بخار رسیده ضمن اینکه گشتاور این شاسی بلند بیش از 350 نیوتن‌متر تخمین زده شده است.

کد خبر : ۵۰۵۶۵
بازدید : ۴۰۵۱

فرادید | سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسل جدید شاسی‌بلند ایکس4 مدل 2018 شرکت ب ام و رونمایی شد. این خودرو در نسل تازه خود آشکارا راه بردارش ایکس 3 را رفته گرچه در برخی جزئیات از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. این کراس‌اوور جذاب آلمانی با دو موتور 2 لیتری توربوی 4 سیلندر و 3 لیتری توربوی 6 سیلندر عرضه می‌شود ضمن اینکه فضای داخلی ایکس4 با یک تحول ظریف، به روزرسانی شده است.

همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018
به گزارش فرادید، ایکس4 جدید با افزایش ابعاد از همیشه خودرویی جادارتر است به طوری که طول، عرض و ارتفاع این کشتی‌گیر آلمانی به ترتیب معادل 7.6، 5.3 و 3.5سانتی‌متر رشد کرده و در مقایسه با گذشته فضای بهتری را برای 5سرنشین بزرگسال فراهم می‌کند. این رشد گسترده موجب شده تا هم فضای سر و هم جای پای سرنشینان جلو و عقب رشد کند و راحتی افراد در صندلی عقب هنگام سفر افزایش پیدا کند.

همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018
از جمله تجهیزاتی که به صورت استاندارد روی ب ام و ایکس4 سوار شده می توان به سیستم روشنایی تمام ال ای دی، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی در بالای کنسول وسط، سامانه کمکی دستیار ایمنی که به هشداردهنده جلو و عقب مجهز است، مون روف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه‌ای، هشدار عابر پیاده و سیستم ترمز اضطراری اشاره کرد.

همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018
قدرت موتور توربو و 2 لیتری ایکس4 در حدود 248 اسب بخار است ضمن اینکه گشتاور این شاسی بلند بیش از 350 نیوتن‌متر تخمین زده شده است. این سری ضمن داشتن سیستم 4 چرخ محرک از جعبه دنده8 سرعته خودکار استفاده می کند و در کمتر از 6ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. قیمت مدل پایه ایکس 4 حدود 50 هزار و450 دلار اعلام شده است.

همه چیز درباره ب ام و ایکس4 مدل 2018
اما در نمونه ایکس4 ام هم قدرت خودرو به بیش از 355 اسب رسیده ضمن اینکه گشتاور در مرز 500 نیوتن متر است و سامانه 4چرخ محرک و جعبه دنده8 سرعته خودکار را هم با خود دارد. این خودرو که در کمتر از 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد به لطف دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر و سیستم تعلیق تطبیق‌دهنده با سطح جاده از سطح تعادل، پایداری و ترمزگیری بالایی نسبت به نمونه پایه برخوردار است.


قیمت نمونه فول آپشن ایکس4 ام حدود 60 هزار دلار است ضمن اینکه خریداران می‌تواند کروزکنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، سیستم جم ترافیک، هشدار نقاط کور و برخی دیگر از ادوات را به صورت سفارشی روی ماشین خود نصب کنند. اینجا می‌توانید آلبوم تصویری کاملی از نسل جدید ب ام و ایکس4 که همواره در 2 سه سال اخیر در ایران طرفداران پرشماری داشته، را ملاحظه کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید