خیانت به خاطر بی توجهی همسر

زن جوان که مدعی بود به‌دلیل بی‌توجهی شوهرش با مرد غریبه‌ای رابطه پنهانی پیدا کرده بود، به اتهام خیانت به 99 ضربه شلاق محکوم شد.

کد خبر : ۵۰۶۶۴
بازدید : ۱۳۰۷
زن جوان که مدعی بود به‌دلیل بی‌توجهی شوهرش با مرد غریبه‌ای رابطه پنهانی پیدا کرده بود، به اتهام خیانت به 99 ضربه شلاق محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از دو ماه قبل با شکایت مرد جوانی آغاز شد. شاکی که کارمند یک شرکت خصوصی است، به مأموران گفت: مدتی قبل برای کار به خارج از شهر رفته بودم اما به دلایلی زودتر از موعد از مأموریت برگشتم و مرد غریبه‌ای را در خانه‌ام با همسرم دیدم. پس از این اتفاق حتی نمی‌خواهم به چهره همسرم نگاه کنم و او را برای همیشه فراموش کرده‌ام و می‌خواهم مجازات شود.»

با اظهارات مرد جوان، همسر او و مرد غریبه بازداشت شدند و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ انتقال یافت.جلسه محاکمه به صورت غیر‌علنی و پشت درهای بسته دادگاه آغاز شد و زن جوان در حالی که دوستی با مرد غریبه را قبول داشت، سوگند خورد که هیچ رابطه‌ای با او نداشته است. او به قضات گفت: «من اشتباه کردم اما همه اینها به خاطر بی‌توجهی همسرم بود.
او همه زندگی‌اش برای دیگران است وهرگز به من اهمیتی نمی‌دهد. از این شرایط خسته شده‌ام و می‌خواهم از او طلاق بگیرم.» این ادعا در حالی مطرح شد که شاکی پرونده اظهارات همسرش را رد کرد.در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به اظهارات طرفین و مدارک پرونده زن جوان را به خاطر ارتباط با مرد ناشناس به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم کردند.پس از صدور این حکم مرد جوان به همسرش ابراز علاقه کرد و خواستار بازگشت او شد اما زن متهم مدعی شد برای طلاق اقدام کرده و می‌خواهد با مرد مورد علاقه‌اش زندگی کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید