اعدام قاتل بنیتا در ملاء عام

خانواده «بنیتا» دختر هشت ماهه‌ای که در جریان سرقت خودروی پدرش به شکل دلخراشی کشته شده بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران خواستار قصاص قاتل فرزندشان در ملأ عام و پرداخت تفاضل دیه از بیت المال شدند. این پدر و مادر داغدار در درخواستی که به محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران دادند خواستند اجرای حکم قصاص در منطقه مشیریه و در محل ربوده شدن کودک شیرخواره‌شان انجام شود.

کد خبر : ۵۰۶۶۵
بازدید : ۱۵۴۵
خانواده «بنیتا» دختر هشت ماهه‌ای که در جریان سرقت خودروی پدرش به شکل دلخراشی کشته شده بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران خواستار قصاص قاتل فرزندشان در ملأ عام و پرداخت تفاضل دیه از بیت المال شدند.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این پدر و مادر داغدار در درخواستی که به محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران دادند خواستند اجرای حکم قصاص در منطقه مشیریه و در محل ربوده شدن کودک شیرخواره‌شان انجام شود. از سویی با توجه به تأیید حکم قصاص تقاضا کردند تفاضل دیه متهم از بیت‌المال پرداخت شود.
این درخواست در حالی مطرح شده است که پرونده این جنایت برای صدور اجازه قصاص از سوی رئیس قوه قضائیه در مرحله بررسی قرار دارد.

صبح 29 تیر، دو سارق جوان در حالی خودروی پرایدی را از مقابل خانه‌ای در منطقه مشیریه سرقت کردند که دختر 8 ماهه مالک داخل خودرو بود. آنها که با وجود تقلای پدر و مادر دخترک توقف نکرده و با سرعت متواری شده بودند، پس از یک ساعت و نیم فرار، خودروی سرقتی را در محلی خلوت در یکی از خیابان‌های پاکدشت رها کردند و کودک به خاطر گرمای شدید و تشنگی جان خود را از دست داد.
متهمان 6 روز بعد دستگیر شدند و زمانی که پلیس خودروی مسروقه را پیدا کرد با جسد متلاشی شده دختر 8 ماهه روبه‌رو شد. با اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری فرستاده شد و قضات، متهم ردیف اول را مجرم شناخته و حکم به قصاص او دادند. این حکم به تأیید دیوان عالی کشور نیز رسید و برای اجرا در دست بررسی است.
منبع:حوادث ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید