قابل اعتمادترین خودروها

قابل اعتمادترین خودروها

نتیجه مطالعه «قابل‌اعتمادترین خودرو‌های سال ۲۰۱۸» منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری دیترویت نیوز، این مطالعه توسط موسسه معتبر آمریکایی جی‌دی پاور صورت گرفته و تولیدات برند‌های مختلف خودروسازی را با توجه به تعداد خرابی‌ها در طول ۱۲ ماه گذشته مورد بررسی قرار داده است. خودرو‌هایی که در این مطالعه بررسی شدند، همگی تولید سال ۲۰۱۵ بودند.

کد خبر : ۵۰۹۱۶
بازدید : ۲۰۵۵
قابل اعتمادترین خودروها
نتیجه مطالعه «قابل‌اعتمادترین خودروهای سال ۲۰۱۸» منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری دیترویت نیوز، این مطالعه توسط موسسه معتبر آمریکایی جی‌دی پاور صورت گرفته و تولیدات برندهای مختلف خودروسازی را با توجه به تعداد خرابی‌ها در طول ۱۲ ماه گذشته مورد بررسی قرار داده است. خودروهایی که در این مطالعه بررسی شدند، همگی تولید سال ۲۰۱۵ بودند.

دارندگان مدل‌های مختلف لکسوس به طور میانگین یک بار در طول ۱۲ ماه گذشته با خرابی خودرو مواجه شدند و به این ترتیب لکسوس عنوان قابل اعتمادترین برند خودرو را از آن خود کرد. پس از آن برند‌های پورشه، بیوک و کیا در جایگاه‌های دوم، سوم و چهارم قرار گرفتند. شورولت و هیوندایی جایگاه‌های پنجم و ششم را تصاحب کردند و تویوتا و بی‌ام‌و به طور مشترک در رتبه ششم قرار گرفتند.
طبق آمار ارائه شده میانگین کل شاخص قابل اعتماد بودن خودروها نسبت به سال ۲۰۱۷ حدود ۹ درصد افزایش یافته است. در این بررسی برند کرایسلر با میانگین بیش از ۲ مورد خرابی در سال غیرقابل اعتماد‌ترین برند خودرو شناخته شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید