فراخوان کمری‌های جدید تویوتا

فراخوان کمری‌های جدید تویوتا

شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد تعدادی از تولیدات جدید خود را فراخواهد خواند. به گزارش پایگاه تخصصی موتور وان، خودرو‌های تویوتا کمری ۲۰۱۸ و برخی از مدل‌های جدید لکسوس مشمول این فراخوان می‌شوند.

کد خبر : ۵۰۹۱۹
بازدید : ۱۴۱۷
شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد تعدادی از تولیدات جدید خود را فراخواهد خواند. به گزارش پایگاه تخصصی موتور وان، خودروهای تویوتا کمری ۲۰۱۸ و برخی از مدل‌های جدید لکسوس مشمول این فراخوان می‌شوند.


فراخوان کمری‌های جدید تویوتا این فراخوان به‌دلیل نقص فنی سیستم انتقال سوخت در خودروها صورت می‌گیرد. طبق اعلام تویوتا نقص موجود به‌دلیل بروز اشکال در فرآیند مونتاژ خودروها ایجاد شده است و سبب شده لوله‌ها و شلنگ‌های انتقال سوخت در کمری‌های جدید به درستی متصل نشوند. این نقص منجر به استشمام بوی بنزین در داخل اتاقک خودرو و در برخی موارد نشت سوخت شده است.
نشت سوخت در نزدیکی منبع احتراق خطر آتش گرفتن خودرو را به‌دنبال دارد. نقص موجود در خودروهای لکسوس ناشی از فشار بیش از حد موتورهای پمپاژ سوخت است. تویوتا اعلام کرده است این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان پوشش یکی از پمپ‌ها آسیب ببیند و احتمال نشت سوخت در خودرو را افزایش دهد. فراخوان کمری در ماه مارس و فراخوان لکسوس در ماه آوریل صورت خواهد گرفت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید