آی.دی ویزیون، آینده جذاب فولکس

آی.دی ویزیون، آینده جذاب فولکس

آی.دی ویزیون به عنوان سدان اسپورت لوکس جدید فولکس واگن به سیستم رانندگی خودکار (autonomous drive) مجهز است ضمن اینکه نحوه هدایت خودرو از طریق حالات دست و دستورات صوتی راننده صورت گرفته و ادواتی چون پدال و فرمان به کل حذف شده‌اند.

کد خبر : ۵۱۰۱۹
بازدید : ۱۷۳۲

آی.دی ویزیون، آینده جذاب فولکس

فرادید | انتشار یک تیزر از سوی بزرگترین خودروساز اروپا کافی بود تا همه رسانه‌های خودرویی، شروع به انتشار خبر درباره تولید نسل جدید سدان اندازه کامل و لوکس فولکس جهت جانشینی با مدل قدیمی فیتون کنند. این تیزر که در کناره آن نام آی.دی ویزیون (I.D. Vizzion) دیده می‌شود، قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو به صورت اتومبیلی مفهومی رونمایی شود.

آی.دی ویزیون، آینده جذاب فولکس

به گزارش فرادید، این چهارمین سری از خودروهای کاملا جدید آی.دی شرکت فولکس واگن است که با فرمی کاملا متفاوت نسبت به خودروهای فعلی سازنده آلمانی روانه نمایشگاه های اتومبیل می‌شود.این بین اسکچ یا طرح اولیه و دیجیتالی آی.دی ویزیون به واسطه زیبایی خاص بدنه توانسته نظرات مثبت منتقدان را جذب کند. پیش از این فولکس سه خودرو آی.دی باز که یک ون کوچک است، آی.دی کروز که یک کراس‌اوور کامپکت است و نیز خودروی آی.دی کانسپت را به عنوان نسل جدید و برقی گلف راهی نمایشگاه های خودرو کرده بود.

آی.دی ویزیون، آینده جذاب فولکس

گویا آی.دی ویزیون به عنوان سدان اسپورت لوکس جدید فولکس واگن به سیستم رانندگی خودکار (autonomous drive) مجهز است ضمن اینکه نحوه هدایت خودرو از طریق حالات دست و دستورات صوتی راننده صورت گرفته و ادواتی چون پدال و فرمان به کل حذف شده‌اند. طبق خبری که تاپ‌گیر منتشر کرده ای‌دی ویزیون از یک مجموعه باطری 111 کیلووات ساعتی الکتریکی با برد 665 کیلومتر در ساعت سود می‌برد ضمن اینکه به سیستم 4چرخ محرک مجهز بوده و بیش از 302 اسب بخار هم خروجی دارد. این اطلاعات اگر حقیقت داشته باشد، بی‌شک باید آی.دی ویزیون را یک فولکس استثنایی دانست.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید