کاربران دوربین آیفون X را دوست دارند

کاربران دوربین آیفون X را دوست دارند

وقتی قرار است درباره دوربین‌های گوشی‌های هوشمند صحبت کنیم، اپل کمپانی است که تقریبا هیچ‌وقت مشتریانش را ناامید نمی‌کند.

کد خبر : ۵۲۰۰۴
بازدید : ۲۰۴۱
وقتی قرار است درباره دوربین‌های گوشی‌های هوشمند صحبت کنیم، اپل کمپانی است که تقریبا هیچ‌وقت مشتریانش را ناامید نمی‌کند. در برخی رقابت‌ها میان گوشی‌های هوشمند ممکن است گاهی اپل کنار گذاشته شود اما معمولا در مورد دوربین‌ها آیفون کیفیت بالای تصویری که تولید می‌کند یکی از نکاتی است که باعث وجه تمایز این گوشی می‌شود.
پنل اولد


در آخرین گزارش‌ها درباره بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند که در مک رومرز منتشر شده، مردم معتقدند که در حال حاضر گوشی‌های آیفون X بهترین دوربین را دارند. جالب است که رتبه بعدی هم در اختیار آیفون ۸ قرار دارد و بعد نوبت به نسخه پلاس آیفون ۸ می‌رسد که البته ما بیشتر رویش حساب می‌کردیم و با توجه به قرار گرفتن دوربین‌های جلویی و پشتی می‌بایست از آیفون ۸ جلو می‌زد.

بقیه گوشی‌های غیر از آیفون که که در این فهرست قرار می‌گیرند شامل سامسونگ گلکسی s8، s8+، نوت ۸، و گلکسی s8 اکتیو است. این هم نکته جالب دیگری درباره این گزارش است که ده گوشی که مردم آنها را به عنوان محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند انتخاب کرده‌اند یا آیفون هستند یا سامسونگ. اگرچه ما مطمئن نیستیم که چرا PIXEL 2/PIXEL 2 XL در این فهرست قرار ندارند در حالی که بیشتر تحسین‌هایی که نثار این گوشی‌ها شده بود به دوربین‌هایشان مربوط می‌شد.

سامسونگ گلکسی S9 و S9+ طبعا در این فهرست حضور ندارند و جای تعجب هم ندارد چون تازه به بازار معرفی شده‌اند. اما قطعا کنجکاوی‌برانگیز خواهد بود که که ببینیم دوربین تازه تعبیه شده در گوشی پرچمدار سامسونگ چطور در رقابت با آیفون X و بقیه رقبایش پیروز خواهد شد.

در ایران هم اتفاقا طبق آمارهای مختلف محبوبیت گوشی‌های هوشمند به این نتیجه می‌رسیم که سامسونگ و آیفون بیشترین طرفدار را میان کسانی دارند که دوربین موبایل برایشان جزو نکات حائز اهمیت در خرید گوشی است و بعد نوبت به LG و هوآوی می‌رسد.
منبع: دیجی کالا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید