نجات کودک گمشده درکوهستان

بدنبال گم شدن پسرک 4 ساله در منطقه کوهستانی شهرستان «ریگان» در استان کرمان، 24 نفر از تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ازغروب جمعه برای یافتن این کودک جست‌و‌جوهای گسترده‌ای آغاز کردند.

کد خبر : ۵۲۴۶۶
بازدید : ۱۴۴۸
بدنبال گم شدن پسرک 4 ساله در منطقه کوهستانی شهرستان «ریگان» در استان کرمان، 24 نفر از تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ازغروب جمعه برای یافتن این کودک جست‌و‌جوهای گسترده‌ای آغاز کردند. سرانجام امدادگران پس از 12 ساعت تلاش پردلهره، پسربچه را در کوهستان یافتند.
این کودک که همراه خانواده‌اش برای گردش و تفریح به منطقه رحمت آباد ریگان رفته بود برای دقایقی از خانواده‌اش جدا شد تا اینکه والدینش متوجه شدند او گم شده و بلافاصله با نگرانی از پلیس و هلال احمرکمک خواستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وسعت دشت محمود‌آباد ریگان گفت: بلافاصله پس ازدریافت این خبر، 6 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شامل 24 نفر از نجاتگران شعب ریگان، بم، فهرج، نرماشیر و تیم مربیان وسگ‌های زنده یاب مـــــرکز استان برای یافتن این کودک به منطقه اعزام شدند.رضا فلاح با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی شبانه در دستور کار قرار گرفته بود،گفت: نیروها به‌صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست‌وجو قرار دادند تا اینکه پس از 12 ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه، کودک گمشده را یافته و تحویل خانواده‌اش دادند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید