شروع توفانی نیسان لیف

شروع توفانی نیسان لیف

لیف جدید احتمالاً امسال رنو را در بازار اروپا شکست خواهد داد و نیسان لیف به رتبه بالاتری نسبت به رنو زوئی دست خواهد یافت. در واقع با این روند نیسان مدل لیف به نماد نسل جدیدی از ایده حمل‌ونقل الکتریکی و هوشمند تبدیل می گردد.

کد خبر : ۵۲۵۹۹
بازدید : ۲۳۵۰

فرادید | از ابتدای ورود نسل تازه نیسان لیف به بازار جهان، موجی از تحسین، استقبال و تشویق به سمت سازنده ژاپنی سرازیر شده است. حالا اما خبرهای جدید از فروش فوق العاده این خودرو حکایت دارد و گفته می شود هر 12 دقیقه یک خریدار تازه به سراغ لیف نیسان می آید.

شروع توفانی نیسان لیف

به گزارش فرادید، نیسان با سونامی فروش محصول الکتریکی محبوب خود یعنی لیفنمایشگاه خودروی ژنو را آغاز کرده است.این خودروساز ژاپنی می‌گوید بیش از 19 هزار سفارش برای نسل جدید لیف در اروپا دریافت کرده که 13 هزار سفارش خرید لیف جدید پیش از حضور این خودرو در نمایندگی‌های فروش بوده است.

شروع توفانی نیسان لیف

میزان سفارش لیف جدید در اروپا به‌طور متوسط به یک دستگاه در هر 12 دقیقه می‌رسد که در یک ماه بیشتر از 3 هزار دستگاه می‌شود.معتقدیم که آمار فروش جهانی این خودرو در ماه‌های گذشته که 40 هزار دستگاه بوده هم‌اکنون به 50 یا حتی 60 هزار دستگاه رسیده است. در سال قبل بیش از 31300 دستگاه از رنو ZOE در اروپا به فروش رفته تا عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی به این خودرو برسد.

شروع توفانی نیسان لیف

لیف جدید احتمالاً امسال رنو را در بازار اروپا شکست خواهد داد و نیسان لیف به رتبه بالاتری نسبت به رنو زوئی دست خواهد یافت. در واقع با این روند نیسان مدل لیف به نماد حمل‌ونقل الکتریکی و هوشمند تبدیل می گردد. با فروش بیش از 300 هزار دستگاهی از زمان عرضه در سال 2010 تاکنون و البته با پیمایش بیش از 4 میلیارد کیلومتری توسط مشتریان، لیف محبوب‌ترین خودروی الکتریکی دنیا می‌باشد.

شروع توفانی نیسان لیف

نیسان هم‌اکنون با عرضه نسل جدید از نظر حمل‌ونقل پایدار یک نسل جلوتر بوده و از نظر عملکردی نیز بسیار خوب ظاهر شده است.سفارش‌های قاره اروپا برای این خودرو هم‌اکنون از 19 هزار دستگاه عبور کرده است. بدین ترتیب نیسان لیف جدید سریع‌ترین رشد فروش بین خودروهای الکتریکی را به نام خود ثبت کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید