فروش فوری و نقدی تندر90 پارس‌خودرو

فروش فوری و نقدی تندر90 پارس‌خودرو

ندر90 خودروی محبوب شرکت رنو در ایران است که توسط ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو تولید شده و در بین 5 خودروی پرتیراژ کشور در چندسال اخیر قرار داشته است. ایمنی مناسب، کیفیت ساخت بالا و مصرف سوخت اقتصادی از جمله دلایل اصلی فروش بالای تندر90 در ایران است.

کد خبر : ۵۲۶۲۸
بازدید : ۱۷۷۵

به اطلاع متقاضیان محصولات شرکت سایپا میرساند، شرایط فروش فوری و نقدی خودروی تندر90 به تعداد بسیار محدود از ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 96/12/20 تا زمان تکمیل ظرفیت شروع شده و شرایط شرکت در آن به شرح ذیل اعلام می‌گردد ضمن اینکه قیمت نهایی تندر90 پارس خودرو 406/40 میلیون تومان می باشد. بر این مبنا سهمیه هر نمایندگی تنها 2 دستگاه می‌باشد. و تنها سه رنگ مشکی متالیک، نقره ای، مشکی ذغالی برای این خودرو قابل انتخاب است که در صورت نهایی شدن آن، تغییر رنگ میسر نمی‌باشد.

فروش فوری و نقدی تندر90 پارس‌خودرو

همچنین این ثبت نام محدودیت کد ملی دارد و هر فرد تنها می‌تواند برای یک دستگاه خودرو ثبت نام کند. در عین حال خودروها با مدل 97 فاکتور خواهند شدو تا پایان اسفند تحویل مشتریان می‌شوند. تندر90 خودروی محبوب شرکت رنو در ایران است که توسط ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو تولید شده و در بین 5 خودروی پرتیراژ کشور در چندسال اخیر قرار داشته است. ایمنی مناسب، کیفیت ساخت بالا و مصرف سوخت اقتصادی از جمله دلایل اصلی فروش بالای تندر90 در ایران است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید