اسیدپاشی روی دختر جوان در تبریز

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز اعلام کرد: بنا بر اعلام پلیس این حادثه ظهر امروز در داخل یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.

کد خبر : ۵۳۰۸۱
بازدید : ۱۷۲۰
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز اعلام کرد: بنا بر اعلام پلیس این حادثه ظهر امروز در داخل یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است. رحیم شهرتی فر دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه دختر جوان به دلیل اسید پاشی از سوی مرد همراهش دچار سوختگی و مجروحیت و به بیمارستان منتقل شده است.

وی در خصوص انگیزه وقوع این حادثه ناگوار افزود: از قرار معلوم این اتفاق به دلیل اختلاف شخصی بین 2 نفر روی داده است و اطلاعات دقیق تر در این باره پس از بررسی های پلیس ارایه می شود.

در همین حال یک منبع آگاه در اورژانس آذربایجان شرقی که نخواست نامش در خبر برده شود، به ایرنا گفت: در حادثه اسیدپاشی اتوبان پاسداران تبریز یک دختر 26 ساله از ناحیه صورت، گردن و دست دچار آسیب شده است.

وی افزود: فرد مصدوم در این حادثه برای درمان و مداوا به بیمارستان سینای تبریز منتقل شد. وی به نقل از فرد مصدوم اضافه کرد: فردی که به اسیدپاشی اقدام کرده، خواستگار دختر مجروح بود و به دلیل شنیدن جواب منفی به روی او اسید پاشیده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید