دستگیری مردی با ۱۸ فقره سرقت

دستگیری مردی با ۱۸ فقره سرقت

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری سارقی با ۱۸ فقره سرقت از خودرو‌ها در این محله خبر داد.

کد خبر : ۵۳۱۷۵
بازدید : ۱۲۴۵
دستگیری مردی با ۱۸ فقره سرقت
رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری سارقی با ۱۸ فقره سرقت از خودرو‌ها در این محله خبر داد.

سرهنگ حشمت الله کرمی، در این باره گفت: در پی شکایت شهروندان ساکن یکی از محلات مرزداران در خصوص وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ماموران تجسس کلانتری اقدامات خود برای شناسایی سارق یا سارقان را آغاز کردند.

وی با اشاره به اقدامات ماموران برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که یک سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو، نیمه شب‌ها با پرسه زنی در این محدوده اقدام به سرقت از خودرو‌هایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، کرده است.

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با بیان اینکه در ادامه تحقیقات مشخصات ظاهری سارق به دست آمد، گفت: سرانجام ماموران پس از چند شبانه روز عملیات تعقیب و مراقبت، موفق شدند این سارق را هنگام سرقت از یک دستگاه خودروی سواری در این محدوده شناسایی و طی اقدامی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

کرمی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و در تحقیقات اولیه اعلام کرد که تاکنون از ۱۸ خودرو سرقت کرده است. همچنین در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله ۹ دستگاه بلندگوی خودرو، چهار دستگاه آمپلی فایر، ذو دستگاه ضبط، یک عدد کیف امدادی، یک دستگاه رادیو پخش دو حلقه رینگ و لاستیک خودرو کشف و ضبط شد.

به گفته رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید