پیرزن ٧٠ ساله زیر آوار له شد

در بیست و چهارم آبان ماه حادثه ریزش ساختمان مسکونی واقع در خیابان کمیل بعد از خیابان جیحون به آتش نشانی اعلام شد.

کد خبر : ۵۳۶۵۳
بازدید : ۱۶۱۴
مرگ پیرمرد ۸۰ ساله در آسانسور
در پانزدهم آبان ماه سال گذشته حادثه گرفتار شدن مردی در چاهک آسانسور در خیابان ستارخان، خیابان نیایش به آتش نشانی اعلام شد.

آتش نشانان طی عملیاتی سریعا فرد مذکور را از محل حادثه خارج کرده و او را تحویل عوامل اورژانس دادند که در نهایت مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله به علت شدت صدمات وارده فوت کرده است.
آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در چهارراه استانبول

در بیست و چهارم آبان ماه حادثه آتش سوزی یک مجتمع تجاری در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول به آتش نشانی اعلام شد.

سریعا عملیات اطفای حریق آغاز و از سرایت آتش به طبقات فوقانی جلوگیری شد و همچنین دود غلیظی که مغازه‌های طبقه منفی یک این مجتمع تجاری را در بر گرفته بود با تلاش نیرو‌های آتش نشانی تخلیه شد و حادثه خوشبختانه تلفات و مصدومی نداشت.

پیرزن ٧٠ ساله زیر آوار له شد
در بیست و چهارم آبان ماه حادثه ریزش ساختمان مسکونی واقع در خیابان کمیل بعد از خیابان جیحون به آتش نشانی اعلام شد.

با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی مشخص شد که گودبرداری زمین ۲۵۰ متری در خیابان کمیل موجب ریزش ضلع شرقی ساختمان ٤ طبقه قدیمی مجاور شد. ساختمان تخریب شده داخل گود ۴ متری فرو ریخت و پیرزن ۷۰ ساله ساکن این منزل زیر آوار جان داد.

انفجار در کارگاه تولید غیرمجاز موادمحترقه در شهرستان پاکدشت
در بیست و هفتم آبان در پی تماس بامرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد انفجار در حوالی منطقه فرون آباد پاکدشت، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

در این انفجار که موجب تخریب این کارگاه شد، ۶ نفر دچار سوختگی شدید شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

قاتل خاموش در شرق تهران حادثه آفرید/جوان ۳۵ ساله راهی بیمارستان شد
در بیست و هشتم آبان ماه حادثه گاز گرفتگی در تهرانپارس خیابان ۲۰۶ شرقی به آتش نشانی اعلام شد. با حضور به موقع آتش نشانان مشخص شد محل حادثه یک منزل دو طبقه ۴ واحدی بود که در واحد ۱۰۰ متری، جوان ۳۵ ساله‌ای دچار گازگرفتگی شده بود که آتش نشانان به سرعت او را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید