قدرت‌نمایی پریوس در شرایط سخت

قدرت‌نمایی پریوس در شرایط سخت

در طول این مسیر، پریوس توانست بدون کمترین مشکلی 8550 کیلومتر را طی کرده تا ضمن به جای گذاشتن یک رکورد ماندگار، توانمندی خود را برای حضور در مسیرهای سنگلاخی و بیابانی آفریقا و جاده‌های لیز و کوهستانی اروپا به خوبی نشان دهد.

کد خبر : ۵۳۸۹۵
بازدید : ۲۴۸۸

فرادید | گرچه اولین جرقه‌های برگزاری مسابقات جهانی رالی در فاصله دو شهر پاریس در فرانسه تا داکار در سنگال را پژو405 ارتقایافته‌ای زد که با عبور از صحرای لم یزرع آفریقا توانست رکوردی جدید از استقامت یک اتومبیل از خود در سال 1988 به جای بگذارد اما تویوتا اخیرا در اقدامی جالب توجه توانسته با یک خودروی پریوس هیبریدی همین مسیر را به راحتی طی کرده و توانسته بدون هرگونه ایرادی به خط پایان برسد.
به گزارش فرادید، در طی مسیر به غیر از یک دستگاه تویوتا لندکروزر 2018، هیچ خودرویی همراه تویوتا پریوس نبوده و کار مسیریابی هم از طریق سامانه مکان‌یاب جهانی خودرو صورت گرفته است. در طول این مسیر، پریوس توانست بدون کمترین مشکلی 8550 کیلومتر را طی کرده تا ضمن به جای گذاشتن یک رکورد ماندگار، توانمندی خود را برای حضور در مسیرهای سنگلاخی و بیابانی آفریقا و جاده‌های لیز و کوهستانی اروپا به خوبی نشان دهد. در آلبوم تصویری فرادید می‌توانید 17تصویر جذاب و متنوع از این ماجراجویی پاک و جالب را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید