احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت

احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت

گفته می‌شود آلفا با کمک شرکت فراری در تلاش است تا با اصلاحاتی روی موتور 2900سی‌سی، دوتوربو و 6سیلندر این مجموعه، توانی بالغ بر 641 اسب بخار را تحویل راننده دهد. این خبر در صورت صحت می‌تواند یک جنگ تمام عیار مابین کوپه‌های اسپورت‌لوکس را رقم بزند.

کد خبر : ۵۳۹۳۸
بازدید : ۲۴۳۰

فرادید | به تازگی جاسوسان صنعتی چند تصویر جدید و جنجالی از گاراژ شرکت آلفا رومئوی ایتالیا شکار کرده‌اند که در آنها می‌توان یک خودروی کاملا جدید و کوپه را مشاهده کرد. آن طور این تصاویر غیررسمی نشان می‌دهند، آلفا در حال آماده‌سازی نسخه کوپه و دو درب سری جولیا است که به عنوان رقیب مستقیم ب.ام.و سری4 گرن کوپه و مرسدس سی کوپه قرار است تا اواسط سال 2018 راهی بازارهای جهانی شود.

احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت
به گزارش فرادید ، برخی رسانه‌های آمریکایی از احتمال قرارگرفتن یک مجموعه هیبریدی شبیه آنچه فراری در ابرخودروی لافراری به کار برد در خودروی جدید آلفارومئو خبر می‌دهند. در عین حال نام این خودرو هنوز نهایی نشده و برخی به جای جولیا کوپه از عنوان GTV برای این خودرو استفاده می‌کنند.

احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت

موتور1 آمریکا البته این خودرو را اسپرینت نام داده و اعلام کرده شانس بسیار زیادی برای تولید دارد. خبرهای غیررسمی از قیمت 73 هزار دلاری این خودروی اسپورت و جذاب حکایت دارد ضمن اینکه هنوز دقیقا مشخص نشده این کوپه ایتالیایی که قرار است با آئودی آر.اس5 اسپورت‌بک و مرسدس بنز سی کوپه به رقابت بپردازد، از چه موتور و گیربکسی استفاده می‌کند.

احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت
البته گفته می‌شود آلفا با کمک شرکت فراری در تلاش است تا با اصلاحاتی روی موتور 2900سی‌سی، دوتوربو و 6سیلندر این مجموعه، توانی بالغ بر 641 اسب بخار را تحویل راننده دهد. این خبر در صورت صحت می‌تواند یک جنگ تمام عیار مابین کوپه‌های اسپورت‌لوکس را رقم بزند.

احتمال بالای تولید جولیا کوپه اسپرینت

آلفا که علیرغم ویژگی‌های خوب سری جولیا ، اوضاع فروشی مناسبی ندارد تلاش می‌کند تا با الگوبرداری از روش مرسدس بنز، عرضه نمونه‌های متنوعی از یک خودرو را سرعت بخشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید