اعتراف ٢ مرد به قتل همسرانشان

دو مرد که در جنایت‌های جداگانه همسران خود را به قتل رسانده‌اند، دستگیر شدند. یکی از این افراد چهار سال قبل مرتکب جنایت شده بود و نفر دوم که روز پنجشنبه دست به همسرکشی زد، قصد داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد.

کد خبر : ۵۳۹۴۶
بازدید : ۱۳۶۱
دو مرد که در جنایت‌های جداگانه همسران خود را به قتل رسانده‌اند، دستگیر شدند. یکی از این افراد چهار سال قبل مرتکب جنایت شده بود و نفر دوم که روز پنجشنبه دست به همسرکشی زد، قصد داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد.
کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه از سال ٩٣ در جست‌وجوی مردی بودند که همسر خود را در شهرستان دالاهو از پا درآورده و فرار کرده بود.
مأموران مبارزه با قتل وقتی از مرگ مشکوک زنی جوان به نام یاسمن مطلع شدند، به محل حادثه رفتند. آن‌ها بعد از مشاهده پیکر بی‌جان این زن با توجه به آثار کبودی و جراحت روی بدن او مطمئن شدند یاسمن قربانی جنایت شده است. کارآگاهان وقتی تصمیم گرفتند از شوهر این زن به‌عنوان مطلع بازجویی کنند و جزئیات بیشتری از ماجرا به دست آورند، فهمیدند مرد جوان از زمان وقوع جنایت فراری شده است.
همین موضوع سبب شد او به‌عنوان مظنون اصلی شناخته شود. فرضیه وقوع همسرکشی زمانی قوت گرفت که اطرافیان یاسمن اعلام کردند او با شوهرش اختلافاتی داشت. به‌این‌ترتیب تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری مرد جوان به نام بابک آغاز شد، اما این جست‌وجو‌ها ثمری نداشت و ردی از مرد فراری به دست نیامد. این‌گونه بود که پرونده این همسرکشی در ردیف پرونده‌های راکد جا گرفت تا اینکه چند روز پیش خبر رسید بابک در یکی از استان‌های مرکزی کشور زندگی مخفیانه‌ای دارد.
همین اطلاعات اندک کافی بود تا مأموران با اخذ نیابت قضائی راهی استان موردنظر شوند و بعد از جست‌وجو مرد فراری را پیدا و دستگیر کنند. بابک که راهی برای شانه خالی‌کردن از زیر بار اتهام نداشت، در بازجویی‌ها به کشتن همسرش اقرار کرد و گفت: «من و یاسمن از مدت‌ها قبل از قتل سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم تا اینکه روز حادثه وقتی مشاجره کردیم نتوانستم خودم را کنترل کنم و درحالی‌که متوجه رفتارم نبودم او را کشتم. بعد از مرگ همسرم تازه به خودم آمدم و فهمیدم چه کرده‌ام.
در حالی‌که به‌شدت ترسیده بودم فرار کردم و در تمام این مدت اضطراب این را داشتم که دستگیر شوم». متهم دوم مردی است که روز پنجشنبه همسرش را با ضربه تبر به قتل رساند. وقتی جسم خون‌آلود و نیم‌جان این زن به بیمارستان امام‌خمینی (ره) ارومیه منتقل شد، پزشکان بلافاصله او را به اتاق عمل بردند و تمام تلاش‌شان را به‌کار گرفتند تا جان او را نجات دهند، اما کوشش‌ها بی‌فایده بود و زن جوان جان خود را از دست داد.
بعد از این اتفاق پلیس در جریان موضوع قرار گرفت و تیمی از مأموران با حضور در محل حادثه بررسی‌های خود را آغاز کردند. آن‌ها فهمیدند این زن به وسیله شوهر خود به قتل رسیده است.
همسایه‌های این زوج وقتی صدای دادوفریاد و درگیری را شنیده، سعی کرده بودند دخالت کنند، اما وقتی وارد خانه شدند که زن جوان از حال رفته و همسر او نیز خودش را با طناب حلق‌آویز کرده بود. همسایه‌ها توانستند این مرد را پایین بکشند و جان او را نجات دهند. آن‌ها سپس زن جوان را به بیمارستان رساندند.
مأموران بعد از اطلاع از این جزئیات مرد جوان را بازداشت و بازجویی از او را آغاز کردند. این مرد در اعترافاتش از اختلافات طولانی با همسرش خبر داد و گفت: از این زندگی به‌ستوه آمده بود برای همین قصد داشت به زندگی خودش هم پایان دهد. او اعتراف کرد همسرش را با واردکردن ضربه تبر به گردنش به قتل رساند. بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید