فروش ویژه هیوندای آی20اتومات

فروش ویژه هیوندای آی20اتومات

سود مشارکت در این طرح 18 درصد و سود انصراف نیز 16 درصد است. کرمان موتور اعلام کرده تا تیرماه 97 خودروهای مذکور را تحویل مشتریان می‌دهد و در صورت هرماه تاخیر حدود 2.5 درصد به سود مشارکت متقاضی افزوده می‌شود.

کد خبر : ۵۴۲۰۵
بازدید : ۱۷۱۵

کرمان موتور از پیش فروش جدید هیوندای آی20خبر داد. در این طرح یک پیش فروش نقدی و یک پیش فروش اعتباری در نظر گرفته شده است. در طرح پیش فروش نقدی خریدار ابتدا باید 50 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کند و در مرحله دوم همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه صورت بگیرد. بهای تعیین شده برای هیوندای ای20 توسط کرمان موتور 115 میلیون تومان تعیین شده ضمن اینکه می‌توان بسته به قدرت پرداخت از تسهیلات 10 تا 30 ماهه شرکت استفاده کرد و خودروی مدرن آی20 را دریافت کرد.

فروش ویژه هیوندای آی20اتومات

سود مشارکت در این طرح 18 درصد و سود انصراف نیز 16 درصد است. کرمان موتور اعلام کرده تا تیرماه 97 خودروهای مذکور را تحویل مشتریان می‌دهد و در صورت هرماه تاخیر حدود 5/5 درصد به سود مشارکت فرد افزوده می‌شود. آی20 که از موتور4 سیلندر 16 سوپاپ 1400سی سی مجهز به استاندارد یورو6 سود می‌برد به امکاناتی نظیر دوربین دید عقب و سیستم ورود و استارت بدون کلید مجهز می‌باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید